Jobb nu!!!!

Elin-h

Ny medlem
Jobb nu!!!!
Någon som vet hur jag bäst kan få jobb i franska alperna hemmifrån sverige. Någon kanske kan ge mig ett råd eller två!
Jag jobbar som kock och min önskan i vinter är att få ett jobb i alperna. som ni säkert alla vet så drar det lite i kropp och ben att få slänga sig ut i backen med både skidor o bräda.
HA en go vinter!!!
/Elin
 
Jobb nu!!!!
Gå in på ams.se, klicka på utlandsjobb. Dom söker faktiskt en kock till Chamonix. Sen om dom blivit översvämmade av anökningar har jag dock inget svar på..... Lycka till iaf!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp