Elin-h
Ny medlem
Jobb nu!!!!
Någon som vet hur jag bäst kan få jobb i franska alperna hemmifrån sverige. Någon kanske kan ge mig ett råd eller två!
Jag jobbar som kock och min önskan i vinter är att få ett jobb i alperna. som ni säkert alla vet så drar det lite i kropp och ben att få slänga sig ut i backen med både skidor o bräda.
HA en go vinter!!!
/Elin
Jag jobbar som kock och min önskan i vinter är att få ett jobb i alperna. som ni säkert alla vet så drar det lite i kropp och ben att få slänga sig ut i backen med både skidor o bräda.
HA en go vinter!!!
/Elin