jobb o respolare!

el_camino

Ny medlem
jobb o respolare!
Tja! vi e två grabbar som tidigare gjort säsong i sälen, och nu hade vi tänkt åka ner till alperna och jobba och åka bräda. Vi hade tänkt åka till österrike, e sugna på st anton eller badgastein. Vi blir tokglada om någon har tips på jobb där nere, planen e att hitta ett jobb som inte e 6 dar i veckan utan kanske bara 3-4.

letar också efter härliga människor o dela boende med och folk som behöver respolare, vi har tänkt köpa nån charmig o billig bil o köra ner så!!! Hade tänkt åka i början av december.

hör av dig om du e på!! vi e grymt trevliga!!!!haha

jobb o respolare!
Ta en titt på saalbach, relativt lätt att få jobb som svensk på de svenska barerna castello eller underbar, passa er dock för två slavdrivare vid namn hinterhag alm och bauers, bauers är ändå det bättre av de två!

jobb o respolare!
Tjena! Jag o en polare ska också ner,tanken är väl att vi ska dra i december och det är österike som lockar. Första säsongen för oss så vi har ju inte direkt koll på boendet o jobben. Hittar vi inget åker vi ner o försöker hitta nåt där. Har hört att det är billigt att leva i Badgastein. Det vore ju sjysst att kunna dela boendet. Har bil men den är kanske är liten för att åka fler i...men va fan allt går med lite våld. Hehe. Hör av er om ni tycker att det är nåt att spinna vidare på...

Jonas

jobb o respolare!
Jag och en polare har liknande planer. Vi har dock inte bestämt land eller nåt men jag är mest sugen på österrike.
Kan ju va en idé att slå påsarna ihop och dela på två heltidsjobb. Kan tänka mig att det är dum idé att vara två polare på ett jobb eftersom man vill åka tillsammans med vännen osv.

Viktor

jobb o respolare!
Hej...vart i sälen jobbade ni?
Jag har gjort två säsonger i sälen och vill nu ner till alperna för lite riktig åkning...
Jobbade på Mcdonalds i lindvallen...
Vet inget om jobb men är intresserad av att hitta folka att resa och bo med...

Johan

jobb o respolare!
hej på er!
Vi är två tjejer, 20 år, som också har tänkt oss en säsong i Österrike till vintern. Var i Bad Gastein en vecka förra året och gillade verkligen stället men är nog mer inne på S:t Anton eller Saalbach. Vi tänkte precis som er att försöka jobba 2-3 ggr i veckan och behöver hitta några att dela boende med. Har redan börjat kolla lite efter lägenheter. Hör av er om ni är intresserade.

Isabella och Viktoria

jobb o respolare!
Tjenare! Jag är en tjej på 19 som även jag har tänkt åka ner till Badgastein i början av december. Precis som ni vill jag helst inte jobba alla dagar i veckan, utan ha tid över till backarna och snowboarden. Har börjat kolla lite efter jobb och sånt, men inte hittat speciellt mycket än. Om det blir Badgastein för er så skulle man ju kanske kunna ta sig dit i hop i alla fall. Ha de fint!

Anna

jobb o respolare!

jag vill ner å jobba å åka å leva livet typ.. :)

jag e på..

Helst till St: anton..!

adda mig på msn...

jobb o respolare!
har ni bestämt lite vart ni ska?
har ju ett shysst tips att kika på Zell am see!
Vi säsongade där förra vintern och ska tillbaka nu i november, mkt shyssta barer där man själv kan välja lite hur man vill jobba. Ex. 3- 4 dagar i veckan, där de räcker med att kunna prata engelska och plocka glas. riktigt ball!
Skön skid och snowboardåkning i Zell och Kaprun också.
Yesyes, ska iaf ner igen, letar lya nu och har lite på G!
Så hör gärna av er om ni ändrar er!

Tillbaka
Topp