Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Två killar drar söderut. Vi behöver jobb och boende från jul till april. Italien eller frankrike är intressant. En boot-fitter och en talang. Vi kan jobba med vad som helst. Hör av er. Tack.
kolla med silverbullet bar i Bad gastein är ifsig i österike eller sök på takoski ( sök här på freeride) i champoluc italien dom brukar söka svenska killar för att arbeta inom skiduthyrning. lycka till!
Letar ni sedan skjuts ner så har jag en bil som jag tänkte köra ner med.. Tänkte åka runt den 15:de.. med slutdestination Champoluc.. kan ju ta en avstickare oxå.. om det inte blir allt för lång omväg..
hej!! jag och min vän sophia har en lght i chamonix där vi ska bo men har 2 platser över.. Den ligger väldigt centralt och har balkong..fast den är ganska liten så det kan bli trångt, men säkert väldigt kul också!! Jobb ordnar sig alltid!!! Hör av er om ni är intresserade!! kram sophie