hej!! jag och min vän sophia har en lght i chamonix där vi ska bo men har 2 platser över.. Den ligger väldigt centralt och har balkong..fast den är ganska liten så det kan bli trångt, men säkert väldigt kul också!! Jobb ordnar sig alltid!!! Hör av er om ni är intresserade!! kram sophie