Jobb redan i Sep (st anton?')

Crillee

Ny medlem
Tjena jag och en polare tänkte säsonga i st anton denna säsong, och vi har inget som håller kvar oss här i Sverige. Så tänkte kolla om någon vet om det finns några möjligheter att få jobb där redan nu?

Detta svaret hittar du på flera ställen i forumet..

Det e bara att maila och ringa så mycket du kan... det e svårt men det går säkert att få jobb hemifrån. men jag tror det flesta svarar kom ner här så får vi prata om det då. eller något i den stilen. själv föredrar jag att åka ner o söka..

lycka till, ses i stanton

Tror du missuppfattade frågan lite där ;)

Har själv ingen aning, varför skriver jag ens i denna tråden?

Rasmusswe.
Jo jag vet att de fungerar så men jobben brukar inte komma förens säsongen drar igång.
Så därför undrar jag om det finns någon som helst möjlighet att få jobb där redan nu.

Skulle inte tro att det är så stor ide. De svenskar som redan har jobb där nere åker ner i början av november/slutet av okt när butiker o liknande öppnar men jag tror inte att det är spec. lätt att få jobb så pass tidigt även om du är på plats.
Början av nov skulle jag tidigast rekomendera att åka ner. Sen så beror de ju alltid på när snön kommer. Förra året skulle liftarna öppna 3 dec, så runt de brukar allt dra igång ordentligt.Många hotell öppnar inte förren mitten av dec. Pga av snöbrist så fick många inte jobb förän i mitten slutet av dec. Men som sagt om du letar boende (ingår i många jobb iof) så kan de ju va bra att vara nere tidigt, men de är inte billigt att leva i Anton, nått man kan ha i åtanke.

Lycka till vi ses i anton=)

Senast ändrad:
atomizer sa:
Rasmusswe.
Jo jag vet att de fungerar så men jobben brukar inte komma förens säsongen drar igång.
Så därför undrar jag om det finns någon som helst möjlighet att få jobb där redan nu.
Sorry,, missförstod frågan!!

Senast ändrad:
atomizer sa:
Rasmusswe.
Sorry,, missförstod frågan!!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp