mejosefina
Ny medlem
Jobb Sälen 15/16 Skistar
Woohoo :D !
Fick jobb hos Skistar i Sälen 15/16 :D
Någon mer ?
Fick jobb hos Skistar i Sälen 15/16 :D
Någon mer ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade på tok för mycket kläder med mig upp! Sen så jobbade jag ju i liften vilket innebär att man alltid har på sig underställ och massa värnade kläder, och när jag inte jobba åkte jag skidor = underställ och skidkläder, så enda gångerna jag hade fina kläder var när vi gick ut eller när de var fest. Matlådor, bankdosa är saker man ofta glömmer. Ladda upp med basvaror typ schampo och sånt för det är så tråkigt att lägg pengar på där uppemejosefina sa:Ok... Alla smilegubbar blir frågetecken insåg jag nu :p
Hahah såg så otrevligt ut med massor av frågetecken x)
Jag satt precis och funderade på det samma.lljungqvist sa:Någon som vet när msn ungefär får svar på när man ska åka upp/börja jobb, samt boendefördelning osv?![]()
Såg att meja mejlet för oss som ska jobba experium och även di luca kom idag :Dmejosefina sa:Jag satt precis och funderade på det samma.lljungqvist sa:Någon som vet när msn ungefär får svar på när man ska åka upp/börja jobb, samt boendefördelning osv?![]()
När jag frågade om när jag skulle börja fick jag till svar "I början på December". Så jag är inställd på att börja jobba 1/12 +- :p
Men allt annat vill man gärna veta också :p