Jobb Sälen 15/16 Skistar

Jobb Sälen 15/16 Skistar
Någon som ska upp 13-15e för introduktionshelg etc?
Söker gärna några att samåka med, åker från linköping.

Jobb Sälen 15/16 Skistar
Jag gör min tredje säsong och jag kör pistmaskin i Tandådalen/Hundfjället :)

Jobb Sälen 15/16 Skistar
Vad nice ????????????

Då har ni kanske några tips / checklista på saker som är bra att ha med sig en sänsong i Sälen ?????

Jobb Sälen 15/16 Skistar
mejosefina sa:
Ok... Alla smilegubbar blir frågetecken insåg jag nu :p
Hahah såg så otrevligt ut med massor av frågetecken x)
Jag hade på tok för mycket kläder med mig upp! Sen så jobbade jag ju i liften vilket innebär att man alltid har på sig underställ och massa värnade kläder, och när jag inte jobba åkte jag skidor = underställ och skidkläder, så enda gångerna jag hade fina kläder var när vi gick ut eller när de var fest. Matlådor, bankdosa är saker man ofta glömmer. Ladda upp med basvaror typ schampo och sånt för det är så tråkigt att lägg pengar på där uppe :) för allt är dyrare där. Har ni frågor är de bara att fråga på! :)

Jobb Sälen 15/16 Skistar
Jag ska upp dit 9 eller 10e dec. Skulle få veta allt när det närmar sig. Men borde ju vara snart tycker man :) dock inte via skistar!

Jobb Sälen 15/16 Skistar
lljungqvist sa:
Någon som vet när msn ungefär får svar på när man ska åka upp/börja jobb, samt boendefördelning osv? :)
Jag satt precis och funderade på det samma.
När jag frågade om när jag skulle börja fick jag till svar "I början på December". Så jag är inställd på att börja jobba 1/12 +- :p

Men allt annat vill man gärna veta också :p

Jobb Sälen 15/16 Skistar
mejosefina sa:
lljungqvist sa:
Någon som vet när msn ungefär får svar på när man ska åka upp/börja jobb, samt boendefördelning osv? :)
Jag satt precis och funderade på det samma.
När jag frågade om när jag skulle börja fick jag till svar "I början på December". Så jag är inställd på att börja jobba 1/12 +- :p

Men allt annat vill man gärna veta också :p
Såg att meja mejlet för oss som ska jobba experium och även di luca kom idag :D

Jobb Sälen 15/16 Skistar
Såg det också :D

Jag funderade på om man måste skaffa eget boende i Stockholm mellan söndagen och måndagen då vi skulle till sälen :P ?

Jobb Sälen 15/16 Skistar
Ja det är en bra fråga! Själv bor jag i Stockholm så för mig är det inga större problem, mer fundersam hur man ska få med allt på bussen haha :P

Tillbaka
Topp