jobb

stalefish79

Ny medlem
jobb
ska kanske ner och jobba som reseledare i alperna. Är d nån som har erfarenhet av det eller som åxå ska göra d. Har en olustig känsla av att inte få vara ledig så mycket, men man kan ju alltid säga upp sig.
 
jobb
Jag har sökt hos STS och ska gå utbildningen i Badgastein 21-30 nov. Har hört att det är ganska olika hur mycket det är att göra beroende på vilken resebyrå man åker med. Har du sökt något? Tror man man får se fram emot mycket att göra men samtidigt att det är grymt kul!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp