Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
ska kanske ner och jobba som reseledare i alperna. Är d nån som har erfarenhet av det eller som åxå ska göra d. Har en olustig känsla av att inte få vara ledig så mycket, men man kan ju alltid säga upp sig.
Jag har sökt hos STS och ska gå utbildningen i Badgastein 21-30 nov. Har hört att det är ganska olika hur mycket det är att göra beroende på vilken resebyrå man åker med. Har du sökt något? Tror man man får se fram emot mycket att göra men samtidigt att det är grymt kul!