jobb?

jobb?
Tjena. Jag och en polare ska åka ner till St Anton o söka jobb och boende. När behöver man åka ner för att kunna få ett jobb? Vi har planerat att åka ner runt det 20:e november. Är det för sent?Hur kan man göra för att få jobb hemifrån? Om det är nån som har platser över i nån lägenhet så är det bara att höra av sig!

jobb?
Den 20:e är ganska bra tid att åka dit. då har ni god chans att få jobb och bostad. Jobb är ganska svårt att fixa hemifrån. men ett tips e att ni kan ringa till sport resor, och tjata på dem att få jobbet som Bagageförare. men då behöver ni körkort vill säga...
som bagageförare så jobbar man på lördagar, och kör ut sportresors gästers bagage till deras hotell. riktigt soft jobb. men det ger ju inte så mycket pengar. men det är ju iallafall en liten säkerhet..

Bostad kan oxå va lite klurigt. jag fixade mitt när jag komfram dit..o då kom jag den 9:e dec. men det är bara gå direkt till turistinformationen o kolla på deras yttervägg. där e det en karta över hela byn och tele numer till alla pensionat o chalet´s. det finns telefon där på väggen oxå som man får använda gratis.

annars kan ni beställa kataloger från resebolagen, o ringa dit ner själva...

lycka till!!!

St.Anton ROCKAR!!

Tillbaka
Topp