Jag har åkt med UCPA sedan jag var fjorton år (fick lite dispens eftersom jag har en skidnörd till pappa) och det är höjdpunkten varje år! Känner även lite folk som jobbar i köket och dom har jättekul. Passa på att vara med i deras cabaret.
Du kommer att få en grymt kul säsong!