Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej! Är det någon som vet hur det funkar om man ska säsonga i en skidort i Schweiz? Det är ju inte EU, så behöver man något speciellt tillstånd eller något? Eller är det bara att åka dit och börja jobba?
Du behöver ett arbetstillstånd för att jobba "vitt" i Schweiz. Detta fixar oftast arbetsgivaren gratis. Ibland så hjälper dom till att ordna det sen får du betala det själv. har för mig att det går på ca 100 chf.