Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har aldrig åkt i Innsbruck men spenderat en del dagar där då jag varit nere. Det är inte en stad jag skulle göra en sässong i eftersom det inte är byggt för skidåkning utan som en vanlig stad.
Välj någon av de skidorter som ligger i området istället (st anton, serfaus, sölden etc) eller chamonix (vet att det inte österrike) om du nu vill bo i något större än en skidort.