JOI 2007 filmer

JOI 2007 filmer
Smart tänkt :) jag var där och filmade med en stilbildskamera utan stativ, så jag kan slänga upp en noobfilm när jag redigerat. har aldrig gjort film förut så den kommer suga

JOI 2007 filmer
jocke_92 sa:
håller på att lägga in en liten film på youtube nu, kan länka sen när den e godkänd
bra :) även om alla har filmat samma event så kan det bli kul att se olika idéer, och så ser man hur alla har gjort sina filmer och hur bra vi är på att redigera :)

Senast ändrad:
JOI 2007 filmer
gasa på med film nu:)

och ni kan ju altid skicka lite till freeride tv så kanske de gör fetaste filmen:D

Senast ändrad:
JOI 2007 filmer
EXAKT, skicka materialet till Freeride.TV istället! Vi klipper just nu ihop en gemensam film, men vi behöver mer material! Maila filen till david@freeride.se eller posta banden omgående till:

Freeride TV
c/o North Kingdom
Skeppsbron 36
11130 STHLM

Mvh David Kvart

JOI 2007 filmer
David_Kvart sa:
EXAKT, skicka materialet till Freeride.TV istället! Vi klipper just nu ihop en gemensam film, men vi behöver mer material! Maila filen till david@freeride.se eller posta banden omgående till:

Freeride TV
c/o North Kingdom
Skeppsbron 36
11130 STHLM

Mvh David Kvart
Det jag har filmat har så dålig kvalité eftersom jag filmade med stillbildskamera så jag skickar inte in mitt material.

JOI 2007 filmer
Fett dålit att inte tom wallice gick vidare, Martin mishofs sw 1440 var också fett grym

JOI 2007 filmer
det e simon jag lovar;).. men de låter ju inte som en tjej;P men helvete vad du skriker simon

JOI 2007 filmer
Är det bara jag eller ser det inte ut som om jon sätter din DJ flip? Va det inte nån som sa att han åkte ut i första rundan för att han ramlade? Eller va det bara ett aprilskämt? =)

JOI 2007 filmer
Ohm1e sa:
SKICKA INTE KLIPPEN HIT. SKICKA DOM HIT
https://www.freeride.se/member/view.php?id=16085

Lika bra å låsa tråden, för alla klipp ska ju ändå till den tråden.. eller till den personen ..
wata? jag tycker tråden kan vara kvar ändå..
inte nog med att man fick ladda fr-tv i två timmar, så kan det vara bra om det finns en tråd med lite småklipp som folk har hittat eller filmat själva sammlat här istället för 10andra trådar på forumet!

eller?

Tillbaka
Topp