Joi - 2007

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 65291
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 65291

Guest
Joi - 2007
Hejsan FR..

folket här verkar ha ganska bra koll på saker o ting så ja drar iväg en fråga..

JOI 2007 kommer de att gå 28-31 mars? och isf är det någon som har ett schema för dagarna så man kan se när vad händer osv.

sen har väll sthlm påsklov v.15 va jag har förstått och Örebro (vet inte me övriga sverige) har iaf påsklov v.14 så är det inte ganska dumt att lägga tävlingen på helgen v.13- v.14 då dom flesta inte har fått lov än ?

eller har resten av sverige sitt påsklov då? det skulle ju va gnaska dumt iom att påsken är helgen mellan v.14-v.15..

tacksam om någon reder ut hur de ligger till..

H

Joi - 2007
men hade ju blivit fett mkt mer folk om de va under loven?
jag kommer dock att komma upp så att jag hinner se själva 3rd annual JOI 2007

Joi - 2007
ja de fattar väll jag me men tänkte mest att jag inte hinner upp o se allt :P bara sista tävlingen..

nån som vet tid på den om de är bestämmt ?

Joi - 2007
Jag tror inte att Jon tar hänsyn till om Örebro har påsklov v.14. Precis som Hasse säger kommer där vara hur mycket folk som helst ändå.

Och vad gäller att sidan var dålig så håller jag inte med dig. Hur konkret som helst och enkelt att hitta. Kanske din engelska som är sisådär?

Joi - 2007
OlaMelin sa:
Jag tror inte att Jon tar hänsyn till om Örebro har påsklov v.14. Precis som Hasse säger kommer där vara hur mycket folk som helst ändå.

Och vad gäller att sidan var dålig så håller jag inte med dig. Hur konkret som helst och enkelt att hitta. Kanske din engelska som är sisådär?
vill inte skryta men har faktiskt MVG i engelska.. ett av dom få ämnen jag faktiskt kan ,, ! 265 p när ja sluta 9an..

va de någe mer ola ? ne juste..

Joi - 2007
alwaysCrash sa:
OlaMelin sa:

vill inte skryta men har faktiskt MVG i engelska.. ett av dom få ämnen jag faktiskt kan ,, ! 265 p när ja sluta 9an..

va de någe mer ola ? ne juste..
Konstigt att du inte fattar sidan då...

Joi - 2007
skistar.com/are leta på event JOI antar jag...
eeh sthlm har påsklov v.14 och jag som bor i åre har iaf påsklov v.15.. visst kan de vara dåligt att ha joi vecka 13 då men men.. så äre iaf..

Joi - 2007
ja men de är ju pappa som har bokat stugan o han har bokat hela lovet:S

aja äre några mer som ska dit under v.14 ?

Joi - 2007
Joi - 2007
schönt bara om alla inte kan komma.. slipper man stå å trängas, gahaha å få plats på bygget

Joi - 2007
vi i skåne har lov vecka 14. mm tävlingen kunde vatt lite senare och jag hade kunnat fylla år lite senare, då hade de vatt nice! missar cheerleading dm nu, men va fan åka är så mkt roligare!

Joi - 2007
För att förtydliga för alla som inte har koll på sina lov.
Påskloven (ja, det är flera) infaller veckan före och veckan efter påsk. Alltså v. 14 och v. 15. Vilken vecka man har ledigt beror på vart i landet man bor och om man inte vet det så brukar man kunna finna det efter det fem-siffriga postnumret i ens adress. Se förslagsvis din Åka Skidor-prenumeration eller Teliaräkningen.

Joi - 2007
Jon Olsson Invitational är den 29-31 mars och ingen har sportlov då vad jag vet. Jag tror Skistar inte vill att Jon Olsson Invitational ska ligga på en sportlovs vecka för då har de redan så mkt folk?

Joi - 2007
Jon Olsson Invitational är den 29-31 mars och ingen har sportlov då vad jag vet. Jag tror Skistar inte vill att Jon Olsson Invitational ska ligga på en sportlovs vecka för då har de redan så mkt folk?

Joi - 2007

Tillbaka
Topp