C CoCoo Ny medlem 2006-04-05 JOI på TV? #1 Nån som vet om tävlingen kommer sändas i någon TV kanal? Jag bor i Småland så det är en bit att åka men vill se det.
Nån som vet om tävlingen kommer sändas i någon TV kanal? Jag bor i Småland så det är en bit att åka men vill se det.
Malin_Sjodin Ny medlem 2006-04-05 JOI på TV? #2 Vet ej men edt lär ju bli en del repotagei tidningarna + lite på nyheterna ! Annars kan du ju kolla regelbundet påFR
Vet ej men edt lär ju bli en del repotagei tidningarna + lite på nyheterna ! Annars kan du ju kolla regelbundet påFR
S supercarl Guest 2006-04-05 JOI på TV? #4 vilken hemsida är du inne på, Giro. Svaret kan ligga däri!
flisan22 Ny medlem 2006-04-05 JOI på TV? #5 TV400 kommer antagligen vara här och filma så håll ögonen på den kanalen...
ChristofferAldell Ny medlem 2006-04-05 JOI på TV? #9 Det kommer en film från eventet på extremecover.com nästa vecka !
Giro Ny medlem 2006-04-05 JOI på TV? #10 supercarl....Jag fick tydligen nått stopp där...fattar nu vad det betyder...LOL!!!:D:D