Joina min freak-out server!

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
hahaha!! så jävla sant ewasx!
fan vad jag är less på spelet, utan broms eller svängegenskaper dundrar gubben i 260km/h in i en av de 200stenblocken som är strategiskt utplacerade i körfältet och buggar sig fast där i en vecka..
sen får han för sig att ramla på inrunnet till hoppet man har siktat in sig på och förstås glida ner hela vägen till kicken så man måste stacka sig över den och rammla ihop i ytterligare ett stenrös bakom.

marer sa:
hahaha!! så jävla sant ewasx!
fan vad jag är less på spelet, utan broms eller svängegenskaper dundrar gubben i 260km/h in i en av de 200stenblocken som är strategiskt utplacerade i körfältet och buggar sig fast där i en vecka..
sen får han för sig att ramla på inrunnet till hoppet man har siktat in sig på och förstås glida ner hela vägen till kicken så man måste stacka sig över den och rammla ihop i ytterligare ett stenrös bakom.
word word word word. Spelet är dåligt. Det roliga med såna här spel är hoppen. Stört kul om ett spel som tyo det här eller ssx on tour inriktar sig enbart på parkåkning som typ i jibberish. Och så får man köra olika tävlingar med flera heat typ head to head.

Ewasx sa:
feeltheflow sa:
Ewasx sa:
Håller med om att spelet suger anus. Slopestyle på första berget e liksom ett litet hopp och så landar man på några extremt onaturliga rails.

Sen är det ju inte så verkligt att man kan göra dubbel sideflip och sedan byta håll och göra dubbel sideflip åt andra hållet. Jag menar, vem förutom jag kan göra det i verkligheten?
Hur kul skulle det vara om det var helt värkligt då? då skulle man ramla hela tin
Ramla hela tiden gör man ju i alla fall. Gubben har ju ingen balans
eller är du dålig på det? jag ramlar iallafall inte oftare än på jibberish och ssx

erch sa:
OlaMelin sa:
Okej killar, då tar vi och repeterar forumreglerna och för er som inte ens kikat där kommer detta säkert som en chock, men:
3. Du är själv ansvarig för innehållet i ditt inlägg. Texten får inte:
- innehålla frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program.

Jag plockar därför bort alla inlägg som handlar om nedladdning.
jag respekterar det fullt ut och ber om ursäkt om någon känner sig kränkt. även ifall jag tycker att vi borde få diskutera det då det inte är ett brott att diskutera fildelning och alla vet att fildelningen inte kommer att stoppas utan bara växa.

(om detta räknas som att diskutera nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddat material så syftar jag till det material som inte är upphovsrättsskyddat)
Som du ser skriver jag att jag tagit bort inlägg som handlar om direkt nedladdning och därför finns inga sånna inlägg kvar. (tex: "Var kan man ladda hem?" osv)

Vare sig om fildelningen kommer att växa eller inte så är det inte tillåtet att disskutera nedladdning i freerides forum. Punkt slut.

1. Fildelning (av tex spelet Freakout) är olagligt.
2. Till en följd av punkt ett: Om freeride.se skulle haft en massa trådar om var man kan ladda ner filmer och spel osv hade vi därmed brutit med lagar som gjort att vi hade kunna behöva att stänga ner. Känns det inte då rätt sunt att hålla nedladdningssnacket FRÅN vårt forum?

Hoppas du fått svar på lite frågor. Det är inte för att jäklas vi plockar bort det utan för att upprätthålla de regler som finns.

OlaMelin sa:
erch sa:
OlaMelin sa:
Okej killar, då tar vi och repeterar forumreglerna och för er som inte ens kikat där kommer detta säkert som en chock, men:
3. Du är själv ansvarig för innehållet i ditt inlägg. Texten får inte:
- innehålla frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program.

Jag plockar därför bort alla inlägg som handlar om nedladdning.
jag respekterar det fullt ut och ber om ursäkt om någon känner sig kränkt. även ifall jag tycker att vi borde få diskutera det då det inte är ett brott att diskutera fildelning och alla vet att fildelningen inte kommer att stoppas utan bara växa.

(om detta räknas som att diskutera nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddat material så syftar jag till det material som inte är upphovsrättsskyddat)
Som du ser skriver jag att jag tagit bort inlägg som handlar om direkt nedladdning och därför finns inga sånna inlägg kvar. (tex: "Var kan man ladda hem?" osv)

Vare sig om fildelningen kommer att växa eller inte så är det inte tillåtet att disskutera nedladdning i freerides forum. Punkt slut.

1. Fildelning (av tex spelet Freakout) är olagligt.
2. Till en följd av punkt ett: Om freeride.se skulle haft en massa trådar om var man kan ladda ner filmer och spel osv hade vi därmed brutit med lagar som gjort att vi hade kunna behöva att stänga ner. Känns det inte då rätt sunt att hålla nedladdningssnacket FRÅN vårt forum?

Hoppas du fått svar på lite frågor. Det är inte för att jäklas vi plockar bort det utan för att upprätthålla de regler som finns.
Jo jag håller delvis med dig... Det är väl skidåknig och inte olaglig nedladdning vi ska diskutera på freeride?

//Axel

halllåååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp