Jon Olsson Head Pro Model

shmuck

Ny medlem
fattar inte varför han har brudar på laggen. antingen är han bara en galeN player eller bara... ? vet inte. men iallafall, han sa på sin blogg för 2 dagar eller tre nu när han visade dom nya skidorna att vi var dom första som fick se dom. och senast igår såg jag en kille med EXAKT dom nya skidorna. snabb transport?

För att han tycker det är snyggt kanske?
jag tycker iallafall det är cleant, annorlunda och cleant:)

sen kanske det var en teamåkare?

jag pratar om dom med den Norska Brunetten på, brun bikini. inte dom med den blonda. och det var ingen teamåkare, om han inte jobbar som skidlärare för det var en skidlärare som hade dom. och jag är helt 100 på att de va dom

jon kanske bara gillar brudar?..

årets modell (07/08) såldes i butik redan förra vintern.. skulle inte va omöjligt att de är samma sak som hänt nu i år

jeppenator sa:
jon kanske bara gillar brudar?..

årets modell (07/08) såldes i butik redan förra vintern.. skulle inte va omöjligt att de är samma sak som hänt nu i år
hmm... jag faktiskt, skulle kunna vara så, fast vore ju väldigt konstigt ifall dom såldes i butik före jon fick sina egna skidor

ja tycker de e dåligt tema han borde byta =P men de e min åsikt.dock e de e ju inte utseedet man köper skidor för....

ja tycker ju tex att mina skidor e dem snyggaste Fischer Addict 06/07

e man player för att man har kvinnor på sina skidor? tror du graaf-tjejerna blir ledsna för att jon har valt en ny kvinna att trixa med? va e detta för pajas

aa jon är jättedum!!!! han borde ha killar och tjejer på skidorna, det räcker med sexism i världen!! USCH!!!!

H-T sa:
aa jon är jättedum!!!! han borde ha killar och tjejer på skidorna, det räcker med sexism i världen!! USCH!!!!
Det är ju Jon som vill ha det utseendet, man kan inte glädja alla men han ska väl tycka om dom själv eller? Du behöver inte köpa dom....

FLyEr sa:
fattar inte varför han har brudar på laggen. antingen är han bara en galeN player eller bara... ? vet inte. men iallafall, han sa på sin blogg för 2 dagar eller tre nu när han visade dom nya skidorna att vi var dom första som fick se dom. och senast igår såg jag en kille med EXAKT dom nya skidorna. snabb transport?
känner du dig obekväm med lättklädde flickor på skidorna?.. eller vill du bara skapa en tråd?
jag tycker vi borde börja diskutera varför det är munnar på dynastar trubbelmakers.. det är lika intressant om inte mer.

Tillbaka
Topp