Jon OLsson hjälmen?

erikroden

Medlem
Jon OLsson hjälmen?
Är det någon som har sett Jon OLsson hjälmen under säsongen För jag har inte sett Jon använda den elr använder han den nu?

//Tycker ni att den är särskilt snygg?

5782.jpg

Jon OLsson hjälmen?
Det är en av dem absoluta fulaste hjälmarna jag sett, men jon verkar ju köra på fulaste uppsättning i år så han ska väl ha ful hjälm också !

Jon OLsson hjälmen?
Haha, brukar ändå tycka att vissa saker som allmänt sett är fula men det här. Det var nog fan i min den absolut fulaste skapelsen jag någonsin sett när det kommer till skidutrustning! Haha. De gamla Jofa-golfbolls-hjälmarna är ju snyggare! Jeeeez

Jon OLsson hjälmen?
Skulle vara roligt att se hur kommentarerna om hjälmen hade varit om det hade varit Tom Wallisch pro model

Senast ändrad:
Jon OLsson hjälmen?
Antagligen hans slalom hjälm! Men underligt att han inte har visat upp den på sin blogg ännu:S.. den visades ju för flera månader sen på mässorna trots allt

Jon OLsson hjälmen?
NeeWTF sa:
Antagligen hans slalom hjälm! Men underligt att han inte har visat upp den på sin blogg ännu:S.. den visades ju för flera månader sen på mässorna trots allt
jag tror det är den hjälmen han använder hela tiden, men tror typ att de svarta går att "ta bort" så den blir mer steezad typ? :)

Jon OLsson hjälmen?
njaee ja har då inte sett han åka i den!
Åsså sere ju ut som man ska kunna klicka låss de svarta om man känner för o få en judehatt.
OCh jaa den ser ju sjukt ful ut! men man vet aldrig! när den sitte på ens huve så kanske den e smood, vem vet? hehe

Jon OLsson hjälmen?
inte så förvånad med tanke på vilka kläder han har kört med i år, haha
lite tråkigt för jag tycker alltid Jon har haft snygg utrustning!

Jon OLsson hjälmen?
tror att jon har låtit redbull måla över orginalfärgen på hela hjälmen och de kan va därför man inte känner igen den? annars har jag inte sett han ha den alls..

Designen i sig kan man ju ifrågasätta..

Jon OLsson hjälmen?
jag tror bara att hjälmen är en prototyp... för att se vad folk tyckte... och jag antar att Jn sitter och kollar vad folk tycker om hjälmen antingen här på freeride eller andra forum. han kanske bestämde sig för att inte vilja producera hjälmen efter att ha sett att den ser ut som en nazi hjälm och att det är det fulaste vissa har skådat...

så tror jag iaf...

Jon OLsson hjälmen?
Det är nästa års hjälm, jon har inte använt den. Han var och kollade på den förut på en mässa men den fanns bara i small så han kunde inte ha den typ. sa han på bloggen.

Sjukt ful hjäöm, även om man kan ta bort det svarta skulle det typ bara göra den fulare.

Ang uniq så har jag tänkt att dom skulle fan vara snygga om man kombinerade dom med lite "gangsta" dvs under hjälmen på en giro, red , scott utan öronlappar plus en liten glipa och riktigt saggade,

Men med den där hjälmen? han kommer ju se ut som största missen i hela backen. Hade jag mött han hade jag typ förväxlat han med en liten unge som bara slängt på sig lite ärvda delar av sin bror, Lite diverse o passande grejer.

No disrespect till jon, han vill väll pusha sporten med sina trick sen vill han nog pusha designen också. Tycker att allt ser lika ut. Creds för det men gör det snyggt ist. FULASTE HJÄLMEN!

Och ne hade det varit toms hjälm hade man fortfarande endast vela använda den till potta på diverse fjällvandringar eller andra lägen då det krisar.

Första årets jon promodel skidor och kläder. Snygga
Andra årets jon promodel skidor och kläder. ASSNYGGa
tredje årets jon promodel skidor och kläder och hjälm och gogglar, Bara skidorna snygga

Jon OLsson hjälmen?
Jon har inte använt den än, kommer kanske inte göra det heller.
Har hört att Jon inte gillade "passformen" och vill göra den mer lik bug hjälmen.
Alltså har han väll kommit på hur konstig den är...

Jon OLsson hjälmen?
heeelt stört ful, tanners e riktigt tung dock men JON! WTF tänkte du när du fick en promodel av poc? jag ska göra en cool hjälm som kidsen gillar? i så fall misslyckades du, tycker i alla fall jag!

P

Jon OLsson hjälmen?
Fulare kruka får man ärligt talat leta efter.
Dock kanske den möjligen ser snyggare ut om man ser den från en annan vinkel..

Jon OLsson hjälmen?
ser ju som sagt ut som någon slags racinghjälm eftersom den inte har några "öronlappar" utan plast hela vägen ner. inte direkt fint..

Jon OLsson hjälmen?
jeppenator sa:
tror att jon har låtit redbull måla över orginalfärgen på hela hjälmen och de kan va därför man inte känner igen den? annars har jag inte sett han ha den alls..

Designen i sig kan man ju ifrågasätta..
tror det stämmer...Om man kollar på hans blogg ser man att den är ganska lik...

Jon OLsson hjälmen?
den där hjälmen har han ju iallafall haft både i zurich, berlin och barcelona bara att precis som jeppenator sa så har den redbull motiv.

Tillbaka
Topp