Det är nästa års hjälm, jon har inte använt den. Han var och kollade på den förut på en mässa men den fanns bara i small så han kunde inte ha den typ. sa han på bloggen.
Sjukt ful hjäöm, även om man kan ta bort det svarta skulle det typ bara göra den fulare.
Ang uniq så har jag tänkt att dom skulle fan vara snygga om man kombinerade dom med lite "gangsta" dvs under hjälmen på en giro, red , scott utan öronlappar plus en liten glipa och riktigt saggade,
Men med den där hjälmen? han kommer ju se ut som största missen i hela backen. Hade jag mött han hade jag typ förväxlat han med en liten unge som bara slängt på sig lite ärvda delar av sin bror, Lite diverse o passande grejer.
No disrespect till jon, han vill väll pusha sporten med sina trick sen vill han nog pusha designen också. Tycker att allt ser lika ut. Creds för det men gör det snyggt ist. FULASTE HJÄLMEN!
Och ne hade det varit toms hjälm hade man fortfarande endast vela använda den till potta på diverse fjällvandringar eller andra lägen då det krisar.
Första årets jon promodel skidor och kläder. Snygga
Andra årets jon promodel skidor och kläder. ASSNYGGa
tredje årets jon promodel skidor och kläder och hjälm och gogglar, Bara skidorna snygga