Jon Olsson hoppar av JL!

Jon Olsson hoppar av JL!
trodde han gillade JL.. han som va så nöjd me å få en jävla massa pengar å designa sina egna prylar.. mysko.. haha

hoppas de blir nått litet märke nästa år som får tag på han.. så han kan hjälpa dom att utvecklas!

Jon Olsson hoppar av JL!
Jaha? Har hört att Anja ska byta nagellack med.....

Nä, det var dumt sagt.

Säger som chrtur istället "Säkert stod det något intressant här en gång?"

Senast ändrad:
Jon Olsson hoppar av JL!
JL slutar med skidkläder, en anledning.

Sen bytte han sin Gallardo-05 med 500hk mot en Porsche GT2 clubsport -02 560hk tror jag, mindre viktigt men ändå bra mycket mer intressant än klädbytet.

Senast ändrad:
Jon Olsson hoppar av JL!
Utter sa:

Sen bytte han sin Gallardo-05 med 500hk mot en Porsche GT2 clubsport -02, mindre viktigt men ändå bra mycket mer intressant än klädbytet.
Sen vare ju bara små potatis , han står ju ägare av en Ultima GTR som gör 0-340km/h på 19sec

Denna

Otroligt onödig Fakta, men kan fan inte rå för det!!

Jon Olsson hoppar av JL!
Waster sa:
Utter sa:

Sen bytte han sin Gallardo-05 med 500hk mot en Porsche GT2 clubsport -02, mindre viktigt men ändå bra mycket mer intressant än klädbytet.
Sen vare ju bara små potatis , han står ju ägare av en Ultima GTR som gör 0-340km/h på 19sec

Denna

Jo, men Porschen är till för träning på banan innan han vågar brassa på med Ultiman. Därav bytet. (snabbare än Lambon på bana)

Jon Olsson hoppar av JL!
Utter sa:
Waster sa:
Utter sa:

Denna

Jo, men Porschen är till för träning på banan innan han vågar brassa på med Ultiman. Därav bytet. (snabbare än Lambon på bana)
Varför lade han inte pengarna på en GT3 då? folk är konstiga ibland! Han verkar ju ha pengarna

Jon Olsson hoppar av JL!
Vad jag hörde så var det så att han hade kontrakt med J.Lindeberg för 2 år, de två åren har väl gått nu och han kanske är sugen på något nytt.

Senast ändrad:
Jon Olsson hoppar av JL!
Tänk på att inte publicera andras upphovsrättsskyddade texter. Man får länka hur man vill, men inte kopiera och publicera.

Hm. Att ett skidmärkesbyte ger rubriker förstår jag...men ett klädbyte? (Och därtill ett bilbyte, men vem f-n bryr sig om det?) Det är vid dessa tillfällen man inser hur det är ställt i dagens "populär-skidkretsar"...

Senast ändrad:
Jon Olsson hoppar av JL!
Dr snow, det är ingen som har kopierat någon text på denna sida.
Din messerschmidth.. =)

Kul att han byter kläder btw. Tycker att det räcker med rosa nu..

Jon Olsson hoppar av JL!
Ja, det ska bli jäkligt spännande att se vad det blir... Oakley är möjligt, men om jag vore Jon hade jag valt något med lite mer klass. Gapet mellan JL och Oakley är stort, väldigt stort. Norröna hade varit coolt, Helly Hansen har produkter som är ganska lika JL i stilen... Lite spännande är det!

Jon Olsson hoppar av JL!
Dr_Snow sa:
(Och därtill ett bilbyte, men vem f-n bryr sig om det?) Det är vid dessa tillfällen man inser hur det är ställt i dagens "populär-skidkretsar"...
Folk som är bilintresserade och kör på bana? Tagga ner på kritiken.

Jon Olsson hoppar av JL!
Frågan är om Oxbow har råd med både Utter och Jon på samma team.

Erikkkk sa:
Hoppas han blir Gangsta! med de nya outfiten
Ja helsike, det är svårt att hitta en kille som är mer gangsta än Jon. Coming straight outta Mora liksom. Men han scorar ju iofs hårt på bling-bingskalan med sina bilar.

Jon Olsson hoppar av JL!
precis vad jag tänkte, jag tror bestämt att han droppar ett eget märke.

sedan så har jag fan hällre en porsche änn lambo!

Jon Olsson hoppar av JL!
Dr_Snow sa:
Tänk på att inte publicera andras upphovsrättsskyddade texter. Man får länka hur man vill, men inte kopiera och publicera.

Hm. Att ett skidmärkesbyte ger rubriker förstår jag...men ett klädbyte? (Och därtill ett bilbyte, men vem f-n bryr sig om det?) Det är vid dessa tillfällen man inser hur det är ställt i dagens "populär-skidkretsar"...
men du det känns som att du mest äör avundsjuk på jon

Jon Olsson hoppar av JL!
för övrigt, sådär på sidan om.. Så om man läser ordentligt så står det att han byter ut sin porsche mot en gallardo.. inte tvärtom..

citat från friflyt:

"Olsson har forøvrig byttet ut sin Porsche med 700 hestekrefter med en splitter ny Lamborghini Gallardo. I en epost til Fri Flyt kommenterer Olsson sin nye bil på denne måten: ;-)"

Så tillvida jag inte är helt ute och cyklar i norskan så är det väl så det sägs..

Jon Olsson hoppar av JL!
Henrik_koivisto sa:
för övrigt, sådär på sidan om.. Så om man läser ordentligt så står det att han byter ut sin porsche mot en gallardo.. inte tvärtom..

citat från friflyt:

"Olsson har forøvrig byttet ut sin Porsche med 700 hestekrefter med en splitter ny Lamborghini Gallardo. I en epost til Fri Flyt kommenterer Olsson sin nye bil på denne måten: ;-)"

Så tillvida jag inte är helt ute och cyklar i norskan så är det väl så det sägs..
Det är tvärt om, tro mig.

Jon Olsson hoppar av JL!
Fy fan va bra jooon ! ;) , nu kanske jon blir cool igen ;) , hoppas de nya märket blir ECKO UNLIMITED , FY FAN VA FETT de skulle ha vart ! kan du inte fixa ecko jon för min skull haha xD :P

Jon Olsson hoppar av JL!
JockeSki sa:
Oh no!!! Nu måste alla fjortisar sälja sina JL-kläder och köpa Jon's "nya" märke. Stackare.
där har du en poäng , då får de fan inte bli ecko om de ska vara så xD , men de skulle ha vart jäävligt coolt å få in ecko i skid världen :P

Jon Olsson hoppar av JL!
Dr_Snow sa:
du är allt märklig.. klagar på folk hit o dit och säger att man ska tänka på vad man skriver. "(Och därtill ett bilbyte, men vem f-n bryr sig om det?)"

alla tycker väl olika, och som synes så var det faktist folk som brydde sig om det.

och antar att du nu antingen tar bort det här inlägget eller kontrar med nånting stenhårt.

angående ämnet: spännande, ska bli kul att se vad han hamnar på för märke nu.

Jon Olsson hoppar av JL!
thom8 sa:
Dr_Snow sa:
du är allt märklig.. klagar på folk hit o dit och säger att man ska tänka på vad man skriver. "(Och därtill ett bilbyte, men vem f-n bryr sig om det?)"

alla tycker väl olika, och som synes så var det faktist folk som brydde sig om det.

och antar att du nu antingen tar bort det här inlägget eller kontrar med nånting stenhårt.

HAHA fyyfaan va sant o han ska va moderator

Jon Olsson hoppar av JL!
sears sa:
thom8 sa:
Dr_Snow sa:

HAHA fyyfaan va sant o han ska va moderator
Får inte moderorer ha åsikter längre?

Dr_Snow: det där med att de inte fick kopiera in texten i tråden pga upphovsrättigheter, stämmer det? Vill nämligen minnas att man får citera tidningar, privatpersoner, offentliga personer osv osv. Fast då ska det ju också framgå att det är ett citat, vilket det ganska tydligt gjorde, med länk och allt. Dessutom ska det väl uppfyllas en rad kriterier för att texter ska bli skyddade, vilket denna inte gör.

Jon Olsson hoppar av JL!
Jon ska köra för Oxbow,
och designa kläder med en annan svenne som ja inte orkar berätta vem de är.
ps. walerius är king

//Gypsy man J to the W

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp