Jon Olsson hoppar av JL!

Jon Olsson hoppar av JL!
En fetstilad OT-varning
sears sa:
men du det känns som att du mest äör avundsjuk på jon
Vem skulle inte vara avundsjuk på en kille som lever gott på sitt största intresse? Men avundsjuka föder inte intresse för vilken bil han kör.
thom8 sa:
du är allt märklig.. klagar på folk hit o dit och säger att man ska tänka på vad man skriver. "(Och därtill ett bilbyte, men vem f-n bryr sig om det?)"

alla tycker väl olika, och som synes så var det faktist folk som brydde sig om det.

och antar att du nu antingen tar bort det här inlägget eller kontrar med nånting stenhårt.

angående ämnet: spännande, ska bli kul att se vad han hamnar på för märke nu.
Jag "klagar" när folk skriver inlägg som bryter mot forumreglerna. Jag tar aldrig bort inlägg bara för att de är kritiska. Jag uppskattar gärna konstruktiv kritik till min FR-mejl. Alla kan bli bättre, även jag.

Sears #2: Jarle uttryckte det fint; jag får också ha åsikter.

Jarle, inlägget med den kopierade texten saknade både länk och artikelförfattarens namn (eller vem som publicerade det), därför tog jag bort det. Har inte alla lagar i huvudet, borde nog fräscha upp dem.

Jon Olsson hoppar av JL!
Om inte jag har helt fel är herr moderator Dr_Snow själv rätt rejält OT i den här tråden... Jag börjar få ont i ögonen av allt OT-gnällande från alla parter, om ni inte slutar tjafsa snart så kallar jag in Hasse och då blir det andra bullar av.

Kul att en så trivial sak som vilka paltor Jon har kan leda till diskussion, det är väl precis den effekten som hans blivande klädsponsor hoppas på... Och det är just därför han kan byta Lambon mot en Porsche. För övrigt ryktas det om fler svenska skidstjärnor som ska byta kläder till hösten. Hasse Mute får till exempel inte förlängt förtroende att bära Norrønas one-piece och det ryktas om att ett slumrande svenskt skidmärke ska börja satsa stort igen och signa ett av Friåkningssveriges största namn. To be continued...

Jon Olsson hoppar av JL!
Va fan har jag fått sparken från one-piece teamet? Jaha då är det bara att leta nya sponsor då. Kanske läge att kolla med PEAK i alla fall då.

//H

Jon Olsson hoppar av JL!
källor inom branschen säger att han har signat ett fett kontrakt med......äh nej shit jag måste dra, har lite bråttom. får ta det en annan gång. peace out.

Jon Olsson hoppar av JL!
Waster sa:
Utter sa:
JL slutar med skidkläder, en anledning.

Sen bytte han sin Gallardo-05 med 500hk mot en Porsche GT2 clubsport -02, mindre viktigt men ändå bra mycket mer intressant än klädbytet.
Sen vare ju bara små potatis , han står ju ägare av en Ultima GTR som gör 0-340km/h på 19sec

Denna

Otroligt onödig Fakta, men kan fan inte rå för det!!
vaaaah ere jon själv som kör i de där klippet?

Jon Olsson hoppar av JL!
men vadå ni sa ju oxbow? jag har ju beställt kläder därifrån nu, någon som vet om man kan avbeställa ifrån bluetomato?

Tillbaka
Topp