Dr_Snow
Ny medlem
Jon Olsson hoppar av JL!
En fetstilad OT-varning
Sears #2: Jarle uttryckte det fint; jag får också ha åsikter.
Jarle, inlägget med den kopierade texten saknade både länk och artikelförfattarens namn (eller vem som publicerade det), därför tog jag bort det. Har inte alla lagar i huvudet, borde nog fräscha upp dem.
Vem skulle inte vara avundsjuk på en kille som lever gott på sitt största intresse? Men avundsjuka föder inte intresse för vilken bil han kör.sears sa:men du det känns som att du mest äör avundsjuk på jon
Jag "klagar" när folk skriver inlägg som bryter mot forumreglerna. Jag tar aldrig bort inlägg bara för att de är kritiska. Jag uppskattar gärna konstruktiv kritik till min FR-mejl. Alla kan bli bättre, även jag.thom8 sa:du är allt märklig.. klagar på folk hit o dit och säger att man ska tänka på vad man skriver. "(Och därtill ett bilbyte, men vem f-n bryr sig om det?)"
alla tycker väl olika, och som synes så var det faktist folk som brydde sig om det.
och antar att du nu antingen tar bort det här inlägget eller kontrar med nånting stenhårt.
angående ämnet: spännande, ska bli kul att se vad han hamnar på för märke nu.
Sears #2: Jarle uttryckte det fint; jag får också ha åsikter.
Jarle, inlägget med den kopierade texten saknade både länk och artikelförfattarens namn (eller vem som publicerade det), därför tog jag bort det. Har inte alla lagar i huvudet, borde nog fräscha upp dem.