Jon Olsson invitational 2007

jävla coolt dom här nya reglerna!! ja bredden är ju jävligt stor å de e landningen me!

fett dålig balans han har i luften, men är de värkligen jon eller äre nån försökskanin ifall de skulle suga så jon inte skadar sig?

ser sjukt skönt ut.. vlll prova de..

435sdhz.jpg

Det här är inte joi hoppet, det är bc på min bakgård

Senast ändrad:
alwaysCrash sa:
ekdahl sa:
FEL!

rätt svar är till jon sovrum.. den som har nyckel får en extra överaskning på natten efteråt..
det lär ju vara samma som förra året. Gratis taxi, gratis mat och mera.. Nyckel går bara till åkarna och dom alldeles speciella personerna för Jon .

L8

alwaysCrash sa:
fett dålig balans han har i luften, men är de värkligen jon eller äre nån försökskanin ifall de skulle suga så jon inte skadar sig?

ser sjukt skönt ut.. vlll prova de..
Hörrudu.. Tror nog inte du heller skulle ha så väldigt bra balans första gången du hoppar i det hoppet.

For those of you coming to Åre to watch the JOI you already have the chance to win more cool prizes! The one that will send in the best JOI 2007 edit will win a pair of signed Head JO Pro skis and a pair of Oakley Crowbars and not to forget a JOI silver key!

jjag tror inte att det var nått där^
tror dom bara hade grävt in lite och stoppat en dörr där för skojs skull..

Deespin sa:
jjag tror inte att det var nått där^
tror dom bara hade grävt in lite och stoppat en dörr där för skojs skull..
nej dörren var öppen under dagen på lördan, det var fan ett rum där.. jag åkte skidor förbi när jag skulle ner till VM8an, helt klart ett rum men det gick inte att se vad som fans därinne!

Tillbaka
Topp