Jon olsson, sjukast ever ?

Hahaha trodde du (Online) hade Jon som visningsbild på profilen... hahaha!

haha glidarn=p men ganska opraktiskt med lamorghini tycker ja, grymt att han satsar på småmärken också

asså, man fattar att han har mycket pengar, men vart har han fått dom ifrån? är det från olika tävlingar, tv reklamer och alla hans arrangemang elller har han fått nått arv eller nått?

bara undra

En av de större intäkterna lär vara från sponsorer som Red Bull, Oakley, Head m.fl som vill att han syns med deras saker. Tror Jon Olsson som varumärke i dessa kretsar är rätt reklam och har högt värde.

givetvis har han vunnit ihop endel pengar men tror somsagt de mesta kommer från sponsorerna.

Mvh

JakobJ sa:
haha glidarn=p men ganska opraktiskt med lamorghini tycker ja, grymt att han satsar på småmärken också
Du tog aldrig engelskalektionerna i skolan eller vad syftar du nu på? :P

En stor orsak till att han är rik är troligtvis att han är en mycket bra affärsman och skicklig entreprenör, troligtvis även den enda personen i dagens friåkningsvärld med sådant driv och sådan vilja!
Vad har varit hetast dom senaste åren JOI/JOSS eller x-games? jag skulle säga JOI/JOSS.
All cred till Jon!

Senast ändrad:
xzimmit sa:
En stor orsak till att han är rik är troligtvis att han är en mycket bra affärsman och skicklig entreprenör, troligtvis även den enda personen i dagens friåkningsvärld med sådant driv och sådan vilja!
Vad har varit hetast dom senaste åren JOI/JOSS eller x-games? jag skulle säga JOI/JOSS.
All cred till Jon!
JOI/JOSS har ju klart varit bäst, xgames dethär året var ju rena skämtet

killen lever ut över sina tillgångar, aldrig att han tjänat så mycket pengar.. sry men chansen att han tjänat allt i egna pengar finns faktist inte!

killen lever ut över sina tillgångar, aldrig att han tjänat så mycket pengar.. sry men chansen att han tjänat allt i egna pengar finns faktist inte!

De nya gogglarna kommer garanterat att vara 3000kr's bratbrillor.

MEN jag hoppas att så inte är fallet! Om det finns tillräckligt av en sak inom skidindustrin är det produkter med överpris.

Senast ändrad:
andreeas sa:
Helt klart! JO är en bluff. Faktum är att han överhuvudtaget inte existerar. Kan ju bara inte vara så att en vanlig svensk bonngrabb är en av världens bäst betalda skidåkare, glassar runt med supersportbilar, ser sjukt bra ut och dessutom hela tiden verkar ha skitkul!

Nej sanning är att JO är en ren mediaprodukt sammanställd av den ett antal större mulitnationella bolag i samarbete med NASA och CIA. Han existerar helt enkelt inte i verkligheten utan är bara en mycket avancerad animation ... eller hallå ... är det någon som sett honom i verkligeheten?

That´s all kids!
MM

www.gniddiktsuj.com

Senast ändrad:
Av: Mountain_Man Online | Idag 11:05 Citera

andreeas skrev:

Helt klart! JO är en bluff. Faktum är att han överhuvudtaget inte existerar. Kan ju bara inte vara så att en vanlig svensk bonngrabb är en av världens bäst betalda skidåkare, glassar runt med supersportbilar, ser sjukt bra ut och dessutom hela tiden verkar ha skitkul!

Nej sanning är att JO är en ren mediaprodukt sammanställd av den ett antal större mulitnationella bolag i samarbete med NASA och CIA. Han existerar helt enkelt inte i verkligheten utan är bara en mycket avancerad animation ... eller hallå ... är det någon som sett honom i verkligeheten?

That´s all kids!
MM

www.gniddiktsuj.com
Hur illa det än är ... kan det

exakt det jag också hört, sen att han håller på med linor o andra tunga droger är en annan 5a

Vad har ni att vinna på att ljuga om och smutskasta en annan människa?

Jag gissar att allt detta skitsnack bottnar i den så typiska svenska avundsjukan som sprider sig bland folk som själva saknar mål och mening i sina egna patetiska liv. Gör något själva istället för att sprida lögner om någon som faktiskt har lyckats. Tror ni att det bara är tur att Jon blivit en av de bästa i världen samtidigt som hans bror Hans har blivit en av de bästa i världen på störtlopp? Eller är det kanske så att de har jobbat stenhårt typ dygnet runt i 15 år för att nå sina drömmar och mål?

andreeas sa:
Och hur fan vet du det ? Skulle bra gärna vilja veta var du kan se Jons inkomst då han inte bor i Sverige. Kan förövrigt bara instämma i Kensons inlägg.

Som ni säker ser och kanske kommer ihåg så har Jon företagets logga på bilen... Tror ni att alla pengar kommer ur egen ficka då? Företagsbil kallas det... Men att Jon har pengar är det inget snack om, det finns en anledning att han skaffat lya i Monaco, och det är för att inte staten skall ta alla hans surt förtjänade kulor.

Carled sa:
Som ni säker ser och kanske kommer ihåg så har Jon företagets logga på bilen... Tror ni att alla pengar kommer ur egen ficka då? Företagsbil kallas det... Men att Jon har pengar är det inget snack om, det finns en anledning att han skaffat lya i Monaco, och det är för att inte staten skall ta alla hans surt förtjänade kulor.
Surt haha! Vists förstår jag att han jobbar sjukt mycket och så men att säga att pengarna är surt införtjänade är ju myt. Att bli miljonär på att åka skidor och ordna event (vilket jag vet är sjukt mycket jobb med) är nog något dom flesta skidgrabbar drömmer om.

hahaha det är fan sorgligt att se så avundsjuka människor som smutskastar jon. Ta tag i era liv och hitta ytterdörren

Senast ändrad:
Grunken sa:
jo men bilen kostar ändå 1,000,000 euro så företaget lär ju ha payat jäkligt mycket
Callismas 09a murcielago ligger på 3,2 MKR exk. moms.

Fyfan ni har inte koll på ett jävla skit.

Tacka vet jag MM och Carled som vet var spakarna sitter.

v-larsson sa:
Carled sa:
Surt haha! Vists förstår jag att han jobbar sjukt mycket och så men att säga att pengarna är surt införtjänade är ju myt. Att bli miljonär på att åka skidor och ordna event (vilket jag vet är sjukt mycket jobb med) är nog något dom flesta skidgrabbar drömmer om.
Då är min fråga till dig v-larsson: hur mycket har inte Jon lagt ner på att träna, jobba med sina sponsorer, med eventsen? Du förstår nog inte hur många timmar det ligger bakom Jon.

Sen är min fråga: yniq vilka står bakom detta företaget? Ligger på en svensk server så ;) Kan det vara Jon själv?

//H

oscarius sa:
Grunken sa:
jo men bilen kostar ändå 1,000,000 euro så företaget lär ju ha payat jäkligt mycket

vänta lite här va, nu ska vi se hur det är med kollen...
hans nya bil är inte en murcielago. det är en lamborghini reventon. den tillverkas i 20 exemplar och kostar 1,000,000 euro.
Annars så ger jag all cred till jon som verkligen har lyckats och orda med joss och allt!!

Av: Grunken Online | Idag 16:14 Citera

oscarius skrev:

Grunken skrev:

hans nya bil är inte en murcielago. det är en lamborghini reventon. den tillverkas i 20 exemplar och kostar 1,000,000 euro.
Annars så ger jag all cred till jon som verkligen har lyckats och orda med joss och allt!!.

Ooo some one got SERVER! YEAH SON!

Men nu får du ju ge dig, Murcielagon (som Jon nu har köpt) har rak front och relativt rena, enkla linjer... Reventon, som du inte verkar ha så bra koll, men som kostar en bit över 1 mille € på andrahandsmarknaden har "upphackad" front och bra mycket fler krussiduller...

Grunken sa:
oscarius sa:
Grunken sa:

Annars så ger jag all cred till jon som verkligen har lyckats och orda med joss och allt!!
Det är inte alls en reventon. Ganska så stor skillnad på en murcielago & en reventon...

Edit: Carled hann före...

Senast ändrad:
Carled sa:
Men nu får du ju ge dig, Murcielagon (som Jon nu har köpt) har rak front och relativt rena, enkla linjer... Reventon, som du inte verkar ha så bra koll, men som kostar en bit över 1 mille € på andrahandsmarknaden har "upphackad" front och bra mycket fler krussiduller...
Googla Reventon och Murcielago och se själv...

Snödjup

Tillbaka
Topp