JesperMoen
Ny medlem
Jon Olsson Super Sessions 2009
Vann inte Kim Boberg en plats när han tog hem swedish open? eller var de i nått annat kanske
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kim vann en plats i JOI som kommer gå under JOSSJesperMoen sa:Vann inte Kim Boberg en plats när han tog hem swedish open? eller var de i nått annat kanske
Indeed.Erkiil sa:Varför har inte Sverige två lag med så att Wester,Scherlin och HH får plats? USA har ju två lag med!
han borde, men det är nog inte så troligt, jag tror att Scherlin tar platsenDaffeman sa:Henrik Harlaut borde få andra platsen.
Jag hejar på ScherlinKinkan sa:han borde, men det är nog inte så troligt, jag tror att Scherlin tar platsenDaffeman sa:Henrik Harlaut borde få andra platsen.
jacob wester då?Jontex sa:Jag hejar på ScherlinKinkan sa:han borde, men det är nog inte så troligt, jag tror att Scherlin tar platsenDaffeman sa:Henrik Harlaut borde få andra platsen.
Nja så tror jag inte läget är. Dom hänger ju mycket på tävlingar har jag uppfattat de som.. Men frågan är varför han inte blir inbjuden till JOI. JOSS kan jag ju förstå att jon vill att de ska vara video kval!Tjabo180 sa:Som sagt 2 svenska lag hade vart det ultimata. "Junislaget" med HH och Scherlin och "gubblaget" med wester och Jon. Bara jag som fått för mig att wester och Jon inte riktigt kommer så bra överens?
I intervjun på NS står det att han fortfarande kör rehab.NeeWTF sa:Nja så tror jag inte läget är. Dom hänger ju mycket på tävlingar har jag uppfattat de som.. Men frågan är varför han inte blir inbjuden till JOI. JOSS kan jag ju förstå att jon vill att de ska vara video kval!Tjabo180 sa:Som sagt 2 svenska lag hade vart det ultimata. "Junislaget" med HH och Scherlin och "gubblaget" med wester och Jon. Bara jag som fått för mig att wester och Jon inte riktigt kommer så bra överens?
den intervjun skrevs för rätt länge sen. im back and strong!Setermaan sa:I intervjun på NS står det att han fortfarande kör rehab.NeeWTF sa:Nja så tror jag inte läget är. Dom hänger ju mycket på tävlingar har jag uppfattat de som.. Men frågan är varför han inte blir inbjuden till JOI. JOSS kan jag ju förstå att jon vill att de ska vara video kval!Tjabo180 sa:Som sagt 2 svenska lag hade vart det ultimata. "Junislaget" med HH och Scherlin och "gubblaget" med wester och Jon. Bara jag som fått för mig att wester och Jon inte riktigt kommer så bra överens?