Jon Olsson Super Sessions 2009

Tycker Casbon skulle hamnat i canada laget,
men självklart så ska hh med i Sverige! men det kan ju knappast bara va två platser som är för videokval? varje team lär väl utökas :)

Edit: det visade sig att det bara fanns en videokval plats detta år, det i sverige, man skulle sända sina 8 bästa trick bara
vilket ger harlaut stora chanser, likaså wester, medan enligt mig, scherlin faller bak lite :)

Senast ändrad:
tider..

20th of March – The Grand Arrival Party in Stockholm
21st-28th of March – Jon Olsson Super Sessions in Trysil
28th of March – JOSS riders will take a break to compete in Sweet Rumble Big Air
29th-3th of April – Jon Olsson Super Sessions in Åre
3rd of April – Jon Olsson Invitational Big Air, Åre
4th of April – Jon Olsson Super Sessions Awards in Åre
5th of April – Departure day

Som sagt 2 svenska lag hade vart det ultimata. "Junislaget" med HH och Scherlin och "gubblaget" med wester och Jon. Bara jag som fått för mig att wester och Jon inte riktigt kommer så bra överens?

Tjabo180 sa:
Som sagt 2 svenska lag hade vart det ultimata. "Junislaget" med HH och Scherlin och "gubblaget" med wester och Jon. Bara jag som fått för mig att wester och Jon inte riktigt kommer så bra överens?
Nja så tror jag inte läget är. Dom hänger ju mycket på tävlingar har jag uppfattat de som.. Men frågan är varför han inte blir inbjuden till JOI. JOSS kan jag ju förstå att jon vill att de ska vara video kval!

NeeWTF sa:
Tjabo180 sa:
Nja så tror jag inte läget är. Dom hänger ju mycket på tävlingar har jag uppfattat de som.. Men frågan är varför han inte blir inbjuden till JOI. JOSS kan jag ju förstå att jon vill att de ska vara video kval!
I intervjun på NS står det att han fortfarande kör rehab.

Setermaan sa:
NeeWTF sa:
Tjabo180 sa:
I intervjun på NS står det att han fortfarande kör rehab.
den intervjun skrevs för rätt länge sen. im back and strong!

åker till österrike och filmar om några dagar:)

Letar efter den låten som spelas i Norges edit. Vet att den heter Days någonting. Var kan man ladda ner den, hadde den på datorn förut men den crasha och nu kommer jag inte ihåg var jag laddade ner den

här är den föresten

Tillbaka
Topp