jon olssons solglasögon

patriknorling

Ny medlem
jon olssons solglasögon
hej dudes vet nån vad jon olsson har skaffat sina solglasögon som han har på sin video blogg i monaco eller vad det e för märke på dom :)?

jon olssons solglasögon
det går att köpa på ebay. kostar ca 130-300 dollar beroende på modell. t.ex. det paret i guld är dyrare (ca 300dollar) än de med vita bågar och bruna glas (som du kan hitta för ca 130-140dollar).

finns även att köpa på vissa hemsidor.

och som ovan post säger så heter de Oakley Frogskins

Senast ändrad:
jon olssons solglasögon
jon olssons solglasögon
jon olssons solglasögon
jag har nåra köpte dom på junkyard kosta 1300 tror jag men de som jon har är sällsyntare för han har oakley supreme

jon olssons solglasögon
tycker också frogskins är jävligt nice, ska be syrran försöka lägga vantarna på ett par nästa gång hon är i the US and a A

jon olssons solglasögon
todde sa:
Nojlas sa:
jeppenator sa:
haha jo dom skickar faktiskt till sverige :)
Berätta för mig hur oakley.com skickar varor till Sverige.
sån här sak som heter posten niklas....du kanske känner igen deras gula bilar? :)
vad jag vet så skickar inte oakley till europa från usa. pga. av att folk från europa tjänar på att köpa därifrån. och derför får inga återförsäljare av oakley i usa skicka till ex. sverige.

jon olssons solglasögon
nleek sa:
todde sa:
Nojlas sa:
Berätta för mig hur oakley.com skickar varor till Sverige.
sån här sak som heter posten niklas....du kanske känner igen deras gula bilar? :)
vad jag vet så skickar inte oakley till europa från usa. pga. av att folk från europa tjänar på att köpa därifrån. och derför får inga återförsäljare av oakley i usa skicka till ex. sverige.
Jo precis, nog därför Oakstore finns, för den europeiska marknaden.

jon olssons solglasögon
ni säger att oakley skickar till sverige men det är fel.. har letat svarta frogskins hur länge som helst.. skrev ett brev til ldom och frågade om dom kunde skicka ett par till sverige men dom sa att det inte gick och tipsade att jag skulle prata med närmate återförsäljare (sweitz) om jag inte minns fel.. och dom skickar inte heller till sverige.. så, tyvärr okely skickar INTE till sverige..

Tillbaka
Topp