jonathan johansson

• Trådstartare Trådstartare BeGGa
  • Start datum Start datum
jonathan johansson
R.I.P | Tänk hur lätt det är att något sånt kna hända, och han var ändå profisionell åkare. Värt att tänka på när ni är ute och hoppar grabbar, ta de lugnt !

jonathan johansson
Ta det lugnt i backarna iår, vill inte läsa om fler dödsfall.. Oavsett om det är i samband med lavin eller lek i park, lika sorligt varje gång..
Tankarna går till Jonathan´s anhöriga och vänner..

R.I.P

jonathan johansson
Han kom med för mycket fart och tappade kontrollen helt enkelt.. landningen blev så tung att hans lårben slets ut och punkterade ena lungan =/ R.I.P

jonathan johansson
:( R.I.P. Tycker det är fruktansvärt ledsamt när sånna här saker inträffar.

jonathan johansson
jo fan det är hemskt!!

jag drog själv en riktigt fet vurpa i ett hopp igår också. så efter när jag kom hem från sjukan, efter att ha röntkat skallen så hörde jag det på radion :(

så man kanske hade lite tur själv -

det är fasen sorgligt, :(

jonathan johansson
Ja. Det är jättetragiskt när sånt här inträffar, Men tycker det börjar gå lite för långt med 3 liknande inlägg om samma sak nu..

jonathan johansson
Kan folk sluta skriva R.I.P. hela tiden det börjar kännas oerhört jobbigt med folk som inte ens känner Jonte eller vet vem han va riktigt som inte kan skriva något annat än R.I.P.

jonathan johansson
Tävlade med han eller mot han i alpint (snowboard) precis när det började. Plus att en av hans klas kamrat jobbar med mig.. Vi sörjer han djupt.. En av dom ödmjukaste killarena så......

jonathan johansson
En arvatagare och uppstickare i Svensk Snowboard. En kille med en enorm ödmjukhet och lugn. En grabb som vågar ta för sig men inte kliver över andra för att nå sitt mål. Vi är många som önskar samma beskrivning på vår personlighet som dig Jonathan Johansson. Vila i frid men lev glatt bland stjärnorna..!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp