Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju så långt ifrån king of style man kan komma. Var mera king of mainstreamtrick.ugo sa:King of Style; ingen stil, ingen kung...
förstår honom, ja skulle också bli jävligt less om jag hela tiden kommer på nya grejjer, som sedan döms sämre än en sw10. alla försvarar B-dog etc med att det är stiiiiiil och steeeeze. vafan, det är inte direkt så att jon slänger iväg en spiken/sprattel dub.cork. han gör det med dubbel grab och oskuldsfull landning.REriksson sa:Jag gillade Jons kommentar efter första åket.
"Jag har inget mer att komma med, jag har gjort allt jag kan."
Inspirerande visdomsord till alla hans fans runtom i världen!
Joo, fast om alla skulle köra lite mindre snurrar typ 7or och 9or skulle antagligen de flesta få till riktigt stiliga trick och då blir det ännu svårare att döma än vad det redan är samt att det skulle handla ännu mer om domarnas personliga smakKakan123 sa:Jag tycker fan att eriksson skulle komma högre, de är ju en tävling som handlar om stil, det var ju fan steez i de åken han gjorde!
Om du inte hade tid att gå på Engelsklektionerna så betyder King of Style Kung av Stil och det går ut på att stil = kung och inte spin.Jeansmannen sa:förstår honom, ja skulle också bli jävligt less om jag hela tiden kommer på nya grejjer, som sedan döms sämre än en sw10. alla försvarar B-dog etc med att det är stiiiiiil och steeeeze. vafan, det är inte direkt så att jon slänger iväg en spiken/sprattel dub.cork. han gör det med dubbel grab och oskuldsfull landning.REriksson sa:Jag gillade Jons kommentar efter första åket.
bara för att det heter KING OF STYLE sollas jons magi bort, tråkigt!
Bra den med engelskalektionerna där. Ja förstår vad det betyder, dumjävel. Jon hade stil. Han körde en dub.cork med två grabs. Cassabon langar en sw 10, som va snygg helt klart, men som inte var värd att klå jons förstaåk enligt mig. Bara för att det heter king of style har alla flippat ur å tycker att man måste vara underground, G och langa sw10 som man gjort i snart 7år. Jon utvecklar sporten, med stil, och blir sågad av ALLA nästan. Jag skulle också vara föbannad.eff sa:Om du inte hade tid att gå på Engelsklektionerna så betyder King of Style Kung av Stil och det går ut på att stil = kung och inte spin.Jeansmannen sa:förstår honom, ja skulle också bli jävligt less om jag hela tiden kommer på nya grejjer, som sedan döms sämre än en sw10. alla försvarar B-dog etc med att det är stiiiiiil och steeeeze. vafan, det är inte direkt så att jon slänger iväg en spiken/sprattel dub.cork. han gör det med dubbel grab och oskuldsfull landning.REriksson sa:Jag gillade Jons kommentar efter första åket.
Jon failade på att hans hopp var för tekniskt och han kunde inte hålla uppe steezen i hoppet, domarna ansåg att det inte var lika stilfullt som Casabon's trick och därför fick han mindre poäng.
Jag håller med Jeansmannen även om casabon och wallisch etc har sjukt snygg stil. Btw Dumont kommer aldrig med något nytt de enda han kör är ju sw cork 10tails, misty 10s och dubbelfront.Jeansmannen sa:Bra den med engelskalektionerna där. Ja förstår vad det betyder, dumjävel. Jon hade stil. Han körde en dub.cork med två grabs. Cassabon langar en sw 10, som va snygg helt klart, men som inte var värd att klå jons förstaåk enligt mig. Bara för att det heter king of style har alla flippat ur å tycker att man måste vara underground, G och langa sw10 som man gjort i snart 7år. Jon utvecklar sporten, med stil, och blir sågad av ALLA nästan. Jag skulle också vara föbannad.eff sa:Om du inte hade tid att gå på Engelsklektionerna så betyder King of Style Kung av Stil och det går ut på att stil = kung och inte spin.Jeansmannen sa:förstår honom, ja skulle också bli jävligt less om jag hela tiden kommer på nya grejjer, som sedan döms sämre än en sw10. alla försvarar B-dog etc med att det är stiiiiiil och steeeeze. vafan, det är inte direkt så att jon slänger iväg en spiken/sprattel dub.cork. han gör det med dubbel grab och oskuldsfull landning.
Jon failade på att hans hopp var för tekniskt och han kunde inte hålla uppe steezen i hoppet, domarna ansåg att det inte var lika stilfullt som Casabon's trick och därför fick han mindre poäng.
Håller med herr Jeans till 100%Jeansmannen sa:förstår honom, ja skulle också bli jävligt less om jag hela tiden kommer på nya grejjer, som sedan döms sämre än en sw10. alla försvarar B-dog etc med att det är stiiiiiil och steeeeze. vafan, det är inte direkt så att jon slänger iväg en spiken/sprattel dub.cork. han gör det med dubbel grab och oskuldsfull landning.REriksson sa:Jag gillade Jons kommentar efter första åket.
Haha, skrattretande. Men du är ju bara 14 och skidåkare, man får väl ha överseende med det antar jag.phhille026 sa:kommentatorerna på snowboarddelen var ju inge vidare alltså!! Det var som förra året, de hade ingen koll på tricken för det mesta.
men det vart ju bättring sedan på skiddelen när windstedt tog över!
Håller med om snowboard asså, det var nån som gjorde en dubbelcork 1080 eller nått kommentatorn: aaa det lutar åt dubbel kork hållet. DET VAR EN DUBBEL CORK idjut ^^phhille026 sa:kommentatorerna på snowboarddelen var ju inge vidare alltså!! Det var som förra året, de hade ingen koll på tricken för det mesta.
men det vart ju bättring sedan på skiddelen när windstedt tog över!
men alla skidåkare körde ju heelt stört asså! wallisch kunde ha fått kommit liteeee längre upp i placeringen, men annars så var det ganska rättvist:D
aha så att om ngn skulle gjort cork 5 tailty som är mer stil på än sw1080 skulle han ha vunnit då?? eftersom han har bäst stil?!?! man måste ju bedöma stilen utefter svårighetsgraden på hoppet också.eff sa:Om du inte hade tid att gå på Engelsklektionerna så betyder King of Style Kung av Stil och det går ut på att stil = kung och inte spin.Jeansmannen sa:förstår honom, ja skulle också bli jävligt less om jag hela tiden kommer på nya grejjer, som sedan döms sämre än en sw10. alla försvarar B-dog etc med att det är stiiiiiil och steeeeze. vafan, det är inte direkt så att jon slänger iväg en spiken/sprattel dub.cork. han gör det med dubbel grab och oskuldsfull landning.REriksson sa:Jag gillade Jons kommentar efter första åket.
Det är precis det jag tycker det här ska handla om men tyvärr inte gör. Man ska bedömma stilen utefter svårighetsgraden på hoppet. Därför tycker jag nog att sammy borde vunnit då han drog en dubbel cork med mer stil än någon annan drog en dubble cork. För övrigt tyckte jag att Wallisch körde med mycket mer stil än b-dog.jhei sa:aha så att om ngn skulle gjort cork 5 tailty som är mer stil på än sw1080 skulle han ha vunnit då?? eftersom han har bäst stil?!?! man måste ju bedöma stilen utefter svårighetsgraden på hoppet också.eff sa:Om du inte hade tid att gå på Engelsklektionerna så betyder King of Style Kung av Stil och det går ut på att stil = kung och inte spin.Jeansmannen sa:förstår honom, ja skulle också bli jävligt less om jag hela tiden kommer på nya grejjer, som sedan döms sämre än en sw10. alla försvarar B-dog etc med att det är stiiiiiil och steeeeze. vafan, det är inte direkt så att jon slänger iväg en spiken/sprattel dub.cork. han gör det med dubbel grab och oskuldsfull landning.
håller med till fullo varenda gång, håtveits sista var ju sjuk, han kunde gå och dsucha om ni förstår, han var klar. kan dock omdiskuteras mellan phil och sammy :/jeppenator sa:tävlingen var sjuuuk! galen nivå på åkningen
tycker det är bra att phil kom 2a, sjuuukt snygg och perfekt sw 10 japical-shifty körde han.
Henke kunde ju inte köra så han satt i dommarbåsen, tror mycket av de som inte körde dubbels men kom vidare var hans förtjänst, han pushade hårt för "KING OF STYLE" och det är helt rätt.
ska vi få slut på dubbel 12 kriget så behövs att domarna även ser till stil.
sen körde sammy sjuuuukt, inget snack om saken. dubbelflipp, dubbelgrab + poke?!! say whaat?! kan ju diskuteras i evigheter hurvida han borde kommit tvåa eller vunnit..
stort grattis till andreas hur som helst som köttade rejält hela dagen.
även ett bigups till arrangörerna och alla volontärer som verkligen fick detta att gå att igenomföra! winterjam har än en gång bevisat sig vara en sjukt jävla megabra citytävling och jag hoppas dom kommer tillbaka till sverige flera år framöver!
/jeppe
det är ju inte ens samma sak? hur många langar sw 10 med japical? och shifty därefter? tror inte att du förstår hur svårt det är? och casabon flög nästan längst och landade skit bra.. klart han var värd andraplats.jhei sa:aha så att om ngn skulle gjort cork 5 tailty som är mer stil på än sw1080 skulle han ha vunnit då?? eftersom han har bäst stil?!?! man måste ju bedöma stilen utefter svårighetsgraden på hoppet också.eff sa:Om du inte hade tid att gå på Engelsklektionerna så betyder King of Style Kung av Stil och det går ut på att stil = kung och inte spin.Jeansmannen sa:förstår honom, ja skulle också bli jävligt less om jag hela tiden kommer på nya grejjer, som sedan döms sämre än en sw10. alla försvarar B-dog etc med att det är stiiiiiil och steeeeze. vafan, det är inte direkt så att jon slänger iväg en spiken/sprattel dub.cork. han gör det med dubbel grab och oskuldsfull landning.
word, kan alla sluta tro till 100% att tävlingen handlar om stil?Grunken sa:(BTW, King of style is a contest name, not a contest format as many seems to think.)
ett litet citat från jons blogg..
elias ambuhl dub cork tail är nog rätt svår, men har inte sagt att casabon inte var värd platsen. ville bara göra klart för eff att precis som jon säger så är inte tävlingsformatet kung av stil. hejmidgetboi sa:det är ju inte ens samma sak? hur många langar sw 10 med japical? och shifty därefter? tror inte att du förstår hur svårt det är? och casabon flög nästan längst och landade skit bra.. klart han var värd andraplats.jhei sa:aha så att om ngn skulle gjort cork 5 tailty som är mer stil på än sw1080 skulle han ha vunnit då?? eftersom han har bäst stil?!?! man måste ju bedöma stilen utefter svårighetsgraden på hoppet också.eff sa:Om du inte hade tid att gå på Engelsklektionerna så betyder King of Style Kung av Stil och det går ut på att stil = kung och inte spin.
Men asså, man borde ju få vara sur om man inte van, eller?Davidson sa:så jävla larvigt att hatea...en 5e plats är inte dåligt i det startfältet. så han ska nog vara glad över att det gick så bra endå.
va ju nästan samma sak med Dumont i JOSS. gick och sura över att han inte vann...
osköna killar med andra ord