Jons nya frisyr?

Jons nya frisyr?
tjena tjena... Såg bara denna bilden idag....vet att det låter grymt fånigt att fråga och vadfan får man ut av det? men har jon rakat sig? vet att det är ganska patetiskt att äns bry sig om någons jävla frisyr men undra bara.
874341540_l.jpg

Jons nya frisyr?
AndreasOlofsson sa:
varför skulle den vara photoshopad? han blir väl knappast sämre ifall han rakat sig? varför ens brysig det är väl ändå inte dit problem ? och till aaaaaaaaaaaaaaa så har du problem med synen? klart han sitter i skidbrallerna bilden är antagligen tagen när han villar sig menllan åken?

Jons nya frisyr?
KaILe sa:
AndreasOlofsson sa:
varför skulle den vara photoshopad? han blir väl knappast sämre ifall han rakat sig? varför ens brysig det är väl ändå inte dit problem ? och till aaaaaaaaaaaaaaa så har du problem med synen? klart han sitter i skidbrallerna bilden är antagligen tagen när han villar sig menllan åken?
vad hände egentligen med den ironiska generationen? fick dom inga barn? är inte ironi ärftligt?

Jons nya frisyr?
JWester sa:
KaILe sa:
AndreasOlofsson sa:
vad hände egentligen med den ironiska generationen? fick dom inga barn? är inte ironi ärftligt?
en replik som härstammar från vår käre vän kelso: BURN!

Jons nya frisyr?
patetiskt att ens tycka bagy ser ut som en soppåse som jon påstår!
och åker för jl? inget större fan av jon efter han yttrat sig så!

Jons nya frisyr?
Han ser jävligt biff ut nu, han skulle passa i någit HD gäng.
Men jag tycker det ser jävligt fånigt ut, men jag förstr varför han vill ha det så. Man snurrar vell snabbare såklart?

Och ni som tycker detta är den fånigaste tråden på fr så finns det ju mycket sämre saker, jag är bara glad att jag fick se Jon´s konstiga jibbfrilla. Tack för bilden Goofball ;)

Jons nya frisyr?
fan va skoj att alla tycker att det är töntigt att bry sig, samtidigt som dom ändå klickad på "jons nya frisyr?" på startsidan och sedan tyckt att det varit tillräcligt interessant att läsa om det och till och med tagit sig tid att skriva ett inlägg....

jag tyckte att det var as häftigt att han rakade sig!!! därför läste jag alla inlägg....

/ stolt jon fan....

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp