JOSS: team down under + team USA ute nu!

• Trådstartare Trådstartare mbw
  • Start datum Start datum
Dom där bidragen är det väl inga problem med musikrättighter på så dom kom väl upp först därför.

Colbys är så najs, så coolt att de skrev text och gjorde låten själv under tävlingen.

Men det är inte samma grej att se det så här smått på en liten skärm, blir en helt annan grej med den ljudanläggningen de hade i Åre och den stora väggskärmen.

Senast ändrad:
down under var väl inte mycket å hänga i granen..

Men tem usas va ju asbra, ja brukar inte gill när de fjantar sig, men denna gången va de fanemej bra, bra text å allt.. blev lite imponerad av colbys åkning, trodde inte han var så skillad, zero spinnen på floatern va fanemej kalas!

down under hade en lite tråkigt låt som förstörde lite, annars cleana trick!
USA var clean! lite för lite åkning bara..

Hursomhelst sjukt roligt att titta på!

down under, åkningen grym, Russ är helt sjuk och jossis sw dubbel var fett nice med, men musicen gjorde det tråkigare.

Hahaha team usa, vafan. Hur kul som helst ju.

Senast ändrad:
Någon som vet vad låten i Simon Dumont och Tom Wallisch edit heter? Förövrigt var både JOI och JOSS riktigt kul att se :)

Wow, tänk om alla jibbfilmer var så här bra. Colby räddar jibbvärlden från total tristess och fejkade attityder. Gött att se!

mackans sa:
Någon som vet vad låten i Simon Dumont och Tom Wallisch edit heter? Förövrigt var både JOI och JOSS riktigt kul att se :)
Noterious big ratatat remix typ. de hitta jag den på youtube på iaf

EricNorrlander sa:
lurifixx sa:
haha colby å symms,.. äre inge bilder iår?
Bilderna visades innan själva JOSS awards startade i lördags. Det var en miss tycker jag, så bildspelen ligger separat. Hoppas att de lägger ut dem också.
Tycker att det är riktigt skönt att slippa stillbilder i filmen, ser lite konstlat ut tycker jag. Ser hellre bilderna separat. Tycker Down under var skön, på ett annat sätt än Colby och Symms. Fortfarande förvånad över att Symms av alla åkare fick platsen, men editen var rolig inget snack om saken.

YAAY!

haha, grymmaste låten ever:P!! sjuk åkning i Team USA's edit, sund att de va lite för lite... men mycke bättre än down unders!

Setermaan sa:
EricNorrlander sa:
lurifixx sa:
haha colby å symms,.. äre inge bilder iår?
Bilderna visades innan själva JOSS awards startade i lördags. Det var en miss tycker jag, så bildspelen ligger separat. Hoppas att de lägger ut dem också.
Tycker att det är riktigt skönt att slippa stillbilder i filmen, ser lite konstlat ut tycker jag. Ser hellre bilderna separat. Tycker Down under var skön, på ett annat sätt än Colby och Symms. Fortfarande förvånad över att Symms av alla åkare fick platsen, men editen var rolig inget snack om saken.
Synd att dom visade bildspelen separat FÖRE självaste showen, det var det jag menade !!!! Inte att de skulle vara i filmerna.
Bilderna kom liksom i andra hand i år, trist.

Senast ändrad:
EricNorrlander sa:
Setermaan sa:
EricNorrlander sa:
Synd att dom visade bildspelen separat FÖRE självaste showen, det var det jag menade !!!! Inte att de skulle vara i filmerna.
Bilderna kom liksom i andra hand i år, trist.
Hoppas i alla fall vi får se bilderna! Kanske är det bra att få se dem i bättre kvalla än att de skulle ligga i filmerna..

Tillbaka
Topp