team norway vann JOSS

team norway vann JOSS
SnowboardEliten sa:
Pizzaaugust sa:
SnowboardEliten sa:
ja, assåSimon såg skit nere ut och när jag frågade hur de va så sa han att han bara chillade, och TJ va typ mer irriterad och svor över tävlingen och domarna;) Och svar ja, peter va as packad och han ville att alla tjejer skulle suga av han för att få komma in på efterfesten;)
Tråkigt, Tj kom ju somsagt 3a och han verkar inte vara en sådan som bryr sig om resultat och sådant utan bara haft kul, jaja dom har väl sina anledningar,

Haha pete, fick han med ngn in då
Ja vi killar fick ju komma in direkt men han bara jävlades me brudarna;) Sen när vi gick till Bygget tjatade han hela tiden;) Och efter Bygget så gick vi ner till Holiday Cludoch väntade på skjus och då kom han in me ngn brud där. haha, vi hörde hur han sa: Soo, youre gonna fuck me realy hard?? Och hon svarade ja;) inte direkt de första man skulle kunna tänka sig han säga;)
De mesta ni ser av dom är typ bara en roll som dom spelar, alla dom andra kändisarna va inte heller som man hade väntat sig. Man förväntade sig attt dom skulle vara högljuda och sånt men de va mycket prat och bara chilla;)
Snillen spekulerar är framme igen =D
no comments needed

team norway vann JOSS
"Det första bidraget kommer att släppas på jon-olsson.com och josupersession.com den 14 april och efter det så släpps det ett bidrag varannan dag till dess att vinnarbidraget släpps den 26 april. Galan JOSS Awards kommer att sändas på ZTV den 1 maj."

-saxat från transition.se

Vete fasen hur det är tänkt... Z-tv kanske släpper dem i smyg?!

team norway vann JOSS
Jag satt och garva nästan oavbrutet under hela tiden jag kollade på Team Americas bidrag. SÅ KLOCKRENT! Likaså Down unders bidrag. Sjukt kul. Och sen att de är bra allihop, det vet vi redan.

team norway vann JOSS
RickePuff sa:
Team America och Team Down Under finns redan här: http://www.playahead.se/ztv/
ebba-t sa:
Jag satt och garva nästan oavbrutet under hela tiden jag kollade på Team Americas bidrag. SÅ KLOCKRENT! Likaså Down unders bidrag. Sjukt kul. Och sen att de är bra allihop, det vet vi redan.
Kruxelidux_gangsta-thug sa:
Down under å Americas bidrag var inte spec bra iaf .. :P
Lite småbesviken på dom :/
piivar sa:
team americas bidrag var så jävla roligt:) sjuk låt:P
vars hittar ni team americas bidrag? det som är på playahead är team USA!

team norway vann JOSS
lurifixx sa:
RickePuff sa:
Team America och Team Down Under finns redan här: http://www.playahead.se/ztv/
ebba-t sa:
Kruxelidux_gangsta-thug sa:
Down under å Americas bidrag var inte spec bra iaf .. :P
Lite småbesviken på dom :/
piivar sa:
team americas bidrag var så jävla roligt:) sjuk låt:P
vars hittar ni team americas bidrag? det som är på playahead är team USA!
aja, men han som länka i tråden skrev team america :P

Tillbaka
Topp