Julklapp :O

ZeF sa:
lurifixx sa:
asså vafan! nu har de ju gått alldeles för långt! hur fan ska vi kunna bestämma va du vill ha i julklapp? någonting måste du ju kunna bestämma själv, annars tycker ja fan inte att du ska få nå julklappar!
helt rätt! inte f*n kan du fråga oss på freeride vad du vill ha i julklapp.. du ska ju bestämma själv .. hur långt får man gå?! :S
ni är ju dumma i huvet, han bad inte att ni skulle bestämma vad han skulle önska sig i julklapp

Senast ändrad:
tänkte skippa att starta en ny tråd så vi får köra vidare på den här tråden istället!

vad önskar sig alla till den här julen ?

hm jag önskar mig nog, ett par nya pjäxor, helst full tilt, Vax,Parfym. och SNÖ,
Men jag får nog en ipod Touch då min andra pajjat så.

Sen vill jag gärna ha nå tips, på vad jag skulla kunna köpa till min flickvänn, då min present till hennes födelsedag failade totalt. Så ge gärna nå tips.

Senast ändrad:
Första julen då jag inte har någon aning om vad jag önskar mig... När man var liten gjorde man listor med minst 10 saker, nu kommer jag bara på en:
spinningskor.

ok, har själv knåpat ihop lite

t.ex. armada blast pants lime, tum vantar (fryser jäävligt om händerna i vanliga vantar), jiberish tisha, pengar till mobilen och paradis godis ask :D

Jens_F sa:
hm jag önskar mig nog, ett par nya pjäxor, helst full tilt, Vax,Parfym. och SNÖ,

Sen vill jag gärna ha nå tips, på vad jag skulla kunna köpa till min flickvänn, då min present till hennes födelsedag failade totalt. Så ge gärna nå tips.
köp en kattunge

E_D sa:
Jens_F sa:

köp en kattunge
Hon har redan 2, men det var smart endå :)

tänkte skippa att starta en ny tråd så vi får köra vidare på den här tråden istället!

vad önskar sig alla till den här julen ?

Själv önskar jag mig:

Skullcandy icon giftpack 188:-

Urban legends tall-tee xxxl 200:-

Salomon g-suit, magic suit eller jacka+byxa.

Valfri hockeyklubba

Ett pvc-rör att raila på

Någon skön skid-rulle, park/jibb

Ett par korta stavar, helst innan jul

Någon som kan hjälpa mig komma på någoniting mer?

Snödjup

Tillbaka
Topp