Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
med denna lilla asbra grej, kan du ha roligare än med din tjej, nu kommer hon kapa din snopp.. men de gör inget för du kan köra BChoppMandelstroem sa:bra rim på en sån där bra liten snö spade -->
med denna lilla as bra grej, kan du ha roligare än med din tjej, nu kommer hon ge mig en propp, men med denna du kan shapa ditt hopp.
=)
SPONS??? Vafan i din ålder lär du ju knappast betala dina prylar själv? Vilket dina föräldrar antagligen gör? Det kallar jag bra spons!Titties sa:ja kanskriva min önskelista utifall nån skulle få för sej att ge mej en liten present!
1. skider
2. stavar.
3. mobil
4. en cykel
5. en box
6. SPOOOOOOOOOONS
Hon kanske syftade på Skedar?Calle_J sa:SPONS??? Vafan i din ålder lär du ju knappast betala dina prylar själv? Vilket dina föräldrar antagligen gör? Det kallar jag bra spons!Titties sa:ja kanskriva min önskelista utifall nån skulle få för sej att ge mej en liten present!
1. skider
2. stavar.
3. mobil
4. en cykel
5. en box
6. SPOOOOOOOOOONS
om du läser topic lite mer noga så ser du att det är lite vad som är meningen med den här tråden redan...jeppenator sa:jag har fan ingen aning om vad jag ska önska mig,, helt jävla tomt i skallen..
ett par vantar från peak som va grymt feta hittade jag.. men inte nått annat..
ingen som har nått tips på en bra julklapp?
Joo fy fan vi villl bara ha jätte stora kläder och dåliga skidor. ´Jag tror att de flesta jibbers har ett liv utanför backen också.K_G sa:om du läser topic lite mer noga så ser du att det är lite vad som är meningen med den här tråden redan...jeppenator sa:jag har fan ingen aning om vad jag ska önska mig,, helt jävla tomt i skallen..
Lavinutrustning e en jävlit bra julklapp att önska sig, för dyrt för att ha råd med själv och så vill ju inte föräldrarna att man ska dö!! inte mina i alla fall dom älskar mig:D
fast ni e säkert jibbers så din vill säkert ha för stora kläder och skidor som är så dåliga som möjligt att åka skidor på riktigt med yo gangsta yao MF
snäppet vassare =)alwaysCrash sa:med denna lilla asbra grej, kan du ha roligare än med din tjej, nu kommer hon kapa din snopp.. men de gör inget för du kan köra BChoppMandelstroem sa:bra rim på en sån där bra liten snö spade -->
med denna lilla as bra grej, kan du ha roligare än med din tjej, nu kommer hon ge mig en propp, men med denna du kan shapa ditt hopp.
=)
Ja varför då??Bajskorven sa:Joo fy fan vi villl bara ha jätte stora kläder och dåliga skidor.K_G sa:om du läser topic lite mer noga så ser du att det är lite vad som är meningen med den här tråden redan...jeppenator sa:jag har fan ingen aning om vad jag ska önska mig,, helt jävla tomt i skallen..
Lavinutrustning e en jävlit bra julklapp att önska sig, för dyrt för att ha råd med själv och så vill ju inte föräldrarna att man ska dö!! inte mina i alla fall dom älskar mig:D
fast ni e säkert jibbers så din vill säkert ha för stora kläder och skidor som är så dåliga som möjligt att åka skidor på riktigt med yo gangsta yao MF
hahahahahaha klockrenDeespin sa:Jag brukar battla på mina paket. Typ dissar min farsa osv.
Då blir han Görägd
Framför allt så arbetar tomtenissarna under slavliknande förhållanden.a_ahlnas sa:som om de va nån nytt. han kör ju sina renar o-reggatMickegustafsson sa:haha, tomten är kriminell!Josslo sa:Om tomten trycker hemmagjorda pengar så lär han ju åka fast i år asså...
Och det är barn arbete...Setermannen sa:Framför allt så arbetar tomtenissarna under slavliknande förhållanden.a_ahlnas sa:som om de va nån nytt. han kör ju sina renar o-reggatMickegustafsson sa:haha, tomten är kriminell!
glöm inte bort att han inte ger bort presenter till buddhister och människor med annan tro, han är jävla rasist också!Mr_Board sa:Och det är barn arbete...Setermannen sa:Framför allt så arbetar tomtenissarna under slavliknande förhållanden.a_ahlnas sa:som om de va nån nytt. han kör ju sina renar o-reggat