Julklapps tips / fr rimstuga

• Trådstartare Trådstartare a_ahlnas
  • Start datum Start datum
bra rim på en sån där bra liten snö spade -->

med denna lilla as bra grej, kan du ha roligare än med din tjej, nu kommer hon ge mig en propp, men med denna du kan shapa ditt hopp.

=)

Mandelstroem sa:

med denna lilla as bra grej, kan du ha roligare än med din tjej, nu kommer hon ge mig en propp, men med denna du kan shapa ditt hopp.

=)
med denna lilla asbra grej, kan du ha roligare än med din tjej, nu kommer hon kapa din snopp.. men de gör inget för du kan köra BChopp

Titties sa:
ja kanskriva min önskelista utifall nån skulle få för sej att ge mej en liten present!
1. skider
2. stavar.
3. mobil
4. en cykel
5. en box
6. SPOOOOOOOOOONS
SPONS??? Vafan i din ålder lär du ju knappast betala dina prylar själv? Vilket dina föräldrar antagligen gör? Det kallar jag bra spons!

Calle_J sa:
Titties sa:
ja kanskriva min önskelista utifall nån skulle få för sej att ge mej en liten present!
1. skider
2. stavar.
3. mobil
4. en cykel
5. en box
6. SPOOOOOOOOOONS
SPONS??? Vafan i din ålder lär du ju knappast betala dina prylar själv? Vilket dina föräldrar antagligen gör? Det kallar jag bra spons!
Hon kanske syftade på Skedar?

jeppenator sa:
jag har fan ingen aning om vad jag ska önska mig,, helt jävla tomt i skallen..

ett par vantar från peak som va grymt feta hittade jag.. men inte nått annat..
ingen som har nått tips på en bra julklapp?
om du läser topic lite mer noga så ser du att det är lite vad som är meningen med den här tråden redan...

Lavinutrustning e en jävlit bra julklapp att önska sig, för dyrt för att ha råd med själv och så vill ju inte föräldrarna att man ska dö!! inte mina i alla fall dom älskar mig:D

fast ni e säkert jibbers så din vill säkert ha för stora kläder och skidor som är så dåliga som möjligt att åka skidor på riktigt med yo gangsta yao MF

Senast ändrad:
fyller 18 på självaste julafton:)
men har redan allt som jag behöver och vill ha ,

såå cash äre som gäller , kanske en h2a eller alpha

K_G sa:
jeppenator sa:

om du läser topic lite mer noga så ser du att det är lite vad som är meningen med den här tråden redan...

Lavinutrustning e en jävlit bra julklapp att önska sig, för dyrt för att ha råd med själv och så vill ju inte föräldrarna att man ska dö!! inte mina i alla fall dom älskar mig:D

fast ni e säkert jibbers så din vill säkert ha för stora kläder och skidor som är så dåliga som möjligt att åka skidor på riktigt med yo gangsta yao MF
Joo fy fan vi villl bara ha jätte stora kläder och dåliga skidor. ´Jag tror att de flesta jibbers har ett liv utanför backen också.

alwaysCrash sa:
Mandelstroem sa:

=)
med denna lilla asbra grej, kan du ha roligare än med din tjej, nu kommer hon kapa din snopp.. men de gör inget för du kan köra BChopp
snäppet vassare =)

Bajskorven sa:
K_G sa:
jeppenator sa:

Joo fy fan vi villl bara ha jätte stora kläder och dåliga skidor.
Ja varför då??

Ja har ett sjukt kul sätt att slå in pengar på(om man har tid)
Du tar massa mynt å rullar in dom i rött papper, sen tejpar du så att man inte ser mynten.
sen gör du ett hål uppe på å ståppar in lite tjockt snöre(som en stubbin) nu ska de se ut så här:

82shrat.jpg

de e en dynamit...

ett rim till de bjuder ja på också:

Det här är ingen dynamit
Det här e faktist klirrig skit
Tänd inte på stubbinen nu
För det kommer ingen hända du
Öppna paketet och kolla in
Det här va nått me extra schin(stavning?:P)

haha här e min önskelista:

* call of duty 4
* sigma objektiv AF 70-200/2,8 ex dg hsm
* böcker...
* ipod classic
* lost season 3

Jag brukar battla på mina paket. Typ dissar min farsa osv.
Då blir han Görägd

önskar mig bara ett par anon goggles och en snowskate. har redan fått en ny snowboard med bindningar och boots i förskott. Men det behöver när man bor häruppe i norrland där skidbergen öppnar typ nu :).

så vad fick alla i julklapp? själv inkasserade man en paraplydrink på playan.

edit: samt ett presentkort på 2 veckor ristugg

edit 2: missade den 3 sidor långa julklapps tråden. lite efter.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp