Julklappshjälm

Julklappshjälm
Låt henne vara med när ni köper den. Eftersom alla kan inte ha samma hjälm. Själv kan jag inte ha scott hjälmar eftersom mitt huvud har en annan passform. Så det bästa är om ni låter henne vara med så ni får den exakta storleken å så. För en hjälm är inget att växa i.

Julklappshjälm
Sen är hon ju faktiskt elva år. det är bättre om hon väljer själv så att den är tillräckligt inne.. ..du vet väll hur tjejer är? (ren genaralisering)

Julklappshjälm
Drengen, så du bo också här nere i vårt puderbefriade landskap där utbudet inte är så stort.
Det enklaste är att dra till valfritt Stadium eller Intersport, de har en del barnhjälmar. Duger inte det så stick till OneOff i Ängelholm som är en affär med inriktning på snowboard/skate osv. Dock vet jag inte utbudet för barn där.

Ang Stadium så har nog Stadium Södergatan i malmö eller på mobilia har nog störts utbud.

Sen håller jag med jakken, ta med din flicka så hon får testa hjälmen så att den sitter bra och hon tycker den är snygg.

heja skåne, by the way

Julklappshjälm
kanon. Ja det är puderfritt men helgerna närmar sig.
Det blir två weekends i St. Anton innan jul(mamma o lillasyster får stanna hemma), sen blir det en vecka i Verbier och en vecka i Saalbach. Det hastar alltså med hjälm.
Finns det något bättre än vintern (även i Skåne.)
Hur ska man övertyga och få sin fru att förstå att sol & bad semester är onödigt? Jag är väl ändock lyckligt lottad då stora flicka älskar snowboard och att hennes pappa är en hängiven telemarksåkare är väl oxå okay!

Tillbaka
Topp