junkyard rea?

junkyard rea?
Som Raent sa, så tror jag inte dom kommer ha rea på ett bra tag. Det är vår nu, och sommaren står runt hörnet så tror inte dom är sugna på att rea ut deras fräscha prylar än så länge :-)

junkyard rea?
acki sa:
du ska inte köpa från junkyard.. dom gillar inte skidåkare och inlines åkare! BOJKOTTA JUNKYARD!

nån som är med mej?
haha oerhört löjligt.. orka bry sig så länge dom är bra på sin sak.. vilket är skateboard å streetwear sen allt annat som tillkommit nu..sjukt bra leveranstider å så!!
finns inget att klaga på enligt mig..

junkyard rea?
analkrut sa:
haha oerhört löjligt.. orka bry sig så länge dom är bra på sin sak.. vilket är skateboard å streetwear sen allt annat som tillkommit nu..sjukt bra leveranstider å så!!
på tal om levernas tiden, hur lång tid brukar det ta? (tills man kan hämta ut den på posten dvs) beställde ett lager därifrån nydligen å det hadde varit skönt om dem kommer innan man drar iväg på resande fot.

junkyard rea?
niiiklas sa:
analkrut sa:
på tal om levernas tiden, hur lång tid brukar det ta? (tills man kan hämta ut den på posten dvs) beställde ett lager därifrån nydligen å det hadde varit skönt om dem kommer innan man drar iväg på resande fot.
3-6 vardagar typ.. oftast 4-5 men ibland fortare lr tillomed 6

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp