K2 Boots

Grimster

Ny medlem
K2 Boots
Hej!

Samma snubbe som skapa DC Boots tråden. Vi var ute nu i helgen jag och tjejen och skulle kika på och prova boots. Tjejen hade innan spanat in ett par K2 boots hon ville prova. Problemet var bara att vi hitta en enda butik i sthlm som hade K2 i affären.

Så jag undra om någon vet butiker som brukar ha K2 så man kan prova dom? Vi var in på OneOff, Core och Hollywood och kika men Hollywood kunde man snabbt konstatera hade ingen utrustning alls. :)

Tack på förhand!
/Kim

K2 Boots
Jahapp, så sitter man här och har fortfarande problem att hitta en affär som har K2 boots. :(

Ringt runt nu till en hel drös med affärer utan någon som helst lycka.

K2 Boots
Det här visar åter igen vilket u-land Sverige är på många sätt när det gäller utbud på snowboardprylar.

Man kan tycka vad man vill om K2 och Ride men de har varit med länge och gör rikigt bra prylar. Att Stadium år efter år har satsat på att prångla ut de billigaste prylarna från dessa två märken har knappast stärkt deras position här.

K2 Boots
Jo det känns jäkligt trist. Det är tjejen min som är förtjust i K2 själv har jag beställt ett par DC Scout boots. :)

Men det är väl bara hoppas att det dyker upp någon K2 på Stadium överhuvudtaget så hon åtminstone kan prova från samma tillverkare sen får man beställa från annat håll. Typ övriga europa eller usa.

K2 Boots
Grimster sa:
Jo det känns jäkligt trist. Det är tjejen min som är förtjust i K2 själv har jag beställt ett par DC Scout boots. :)

Men det är väl bara hoppas att det dyker upp någon K2 på Stadium överhuvudtaget så hon åtminstone kan prova från samma tillverkare sen får man beställa från annat håll. Typ övriga europa eller usa.
Rykten säger att Stadium lagt ner både K2 och Ride, men jag vet inte om det stämmer.

K2 Boots
Doughboy sa:
Grimster sa:

Rykten säger att Stadium lagt ner både K2 och Ride, men jag vet inte om det stämmer.
Begränsat sortiment från ride, k2 har de plockat bort, iaf på snowboardfronten..

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp