Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja ska ju då köpa ett par k2 disorderly och har valt ut längden 169 cm. Själv är jag runt 185 cm. Jag undrar helt enkelt om ni tycker det är en bra längd, har alltid kört på ganska långa twintip till skillnad från dagens jibbers :P
haha sorry då :O dom jag har åkt med har "korta" skidor ^^' men iaf jag väger 80 kg och är antingen offpist eller i parken, själva parkåkningen är la inte den bästa men håller på och lära mig. Jag pressar bra i hoppen och flyger hyfsat bra:P håller mig dock undan från railsen, tycker det sliter för mycket på skidorna.
^^ Skidorna är INTE skit, snackade me alpingaraget för att få ut det bästa av mina pengar. Det var dom och Ar6 som dom sa att jag skulle skaffa, men ar6 fanns inte riktigt i rätt storlek och var lite dyr för mig. Jag är 183 och skaffade 179, väger 70
jag är typ 163 och kör på 165, men om du tycker de är skönare med korta skidor så äre ju upp till dig. själv tycker jag att de suger o köra på för korta skidor .. : P