K2 Extreme

wojwoj

Ny medlem
K2 Extreme
Hej, jag har köpt ett par nya K2 Extreme. Efter att ha kört de en dag har övre lager på skidor(alltså där texter syns o bindningar sitter) börjat att lossna. På kanterna syns som om de plasten/vad som nu sitter där spruckit. Vad ska jag göra? Är det normalt att det händer efter första åket? Jag har inte hoppat eller åkt offpist än. Det var bara familjebackar som gälde....
Snälla svara.

K2 Extreme
Mina K2 extreme har blivit exakt samma. stålkanterna stöter i sidan på skidan och det går lätt sönder. Finns inte så mycket du kan göra, men det märks ju inte när man åker att skidans belag är lite sönder. Detta händer med jättemånga skidor också!

K2 Extreme
Ok, de så också det i butiken. Menmen, viktigaste är att skidan fungerar som det ska, över lager förstör ju inte skidans ju inte skidans köregenskaper.
Tack så mycket för er svar. Ha de så roligt i backen.
:)

K2 Extreme
mina skidor är exakt lika. limma där det lossnat så du inte får in mer fukt för då släpper det endå mer och du får en extra yta att slita på. jag fick ett jätte jätte litet hack bak på mina å nu har nästa allt topcheat lossnat från bindningen bak till tailen! känns jobbigt att det blir så på så sjukt sköna skidor. du kanske ska testa prata med k2 och höra vad dom säger.

Tillbaka
Topp