K2 Fujative

• Trådstartare Trådstartare 80880899922
  • Start datum Start datum
8

80880899922

Guest
K2 Fujative
Tja.
har precis köpt K2 fujative och tänkte fråga vad ni tycker om den... har mittmaontering på den, bra eller dåligt?

Kör mest park men lite offpist.

K2 Fujative
Ta och flytta bak bindingen lite! du behöver inte ha bakmonterat men inte heller mittmonterat då blir den bättre attsvänga med och bättre i off-pisten! fast dom är ju ganska breda så!

K2 Fujative
Mittmontera säger jag. det kommer gå utmärkt att glida runt utan att ha bindnningen å markeringen. Dessutom så sitter midjan inte långt ifrån mitten vilket inte minskar prestandan så mycket.

K2 Fujative
Det är väl ganska självklart att K2 som är ett sådant käntn märke inte släpper en skida som är dålig. Det är ju olika vad man tycker om och vad dom är avsedda för..Det ör väl bra att prova mitt monterad å lite bakmonterad å känna va du tycker är bäst?.. aja vet inte

K2 Fujative
Jag har oxå köpt ett par k2 fujative(mitt monterade) nyligen, har bara åkt en dag men den dagen gick det underbart med både jibbandet och carvandet. tyvär var det lite snålt med snö så de vart ingen offpist. mina gammla laggs funkade ganska bra men det var ett underbart uppbyt när jag böt till k2...

K2 Fujative
IttsO: ska du skicka in ett förslag på nytt ord till svenska akademins ordlista? byta --> Böt??

risk för besserwisser :( men haka inte upp er

K2 Fujative
Mina K2 pistoler. 189cm är 194cm om du mäter raka vägen lite längre om du mäter måttbandet pressat efter belaget. max 2cm skillnad.

Tillbaka
Topp