K2 lr Dynastar?

robinlewin

Ny medlem
K2 lr Dynastar?
Jag vet inte vilka skidor som e bäst av K2 Public enemy lr Dynastar Nothing but trouble 05/06 =? Undrar om någon har några av dom här skidorna så man vet vilka som e bäst.

K2 lr Dynastar?
Ååh hej å hå! Seriöst vad vill du att man ska svara på? du kunde ju gett lite info om vad du ska ha dom till osv? Din åkstil, vad du vill få ut av skidan osv!

K2 lr Dynastar?
hahaha, ja du frågar vilka som e bäst så då säger jag väl k2 då för de e dom enda jag har åkt på av dom två!

Senast ändrad:
K2 lr Dynastar?
Tack! faan du de glömde ja . sorry. JAg vill ha dom i praken o i railen. Jag vill veta vilka som e bäst till det och att det är bra grejor man köper.

K2 lr Dynastar?
Jag körde på Dynastar NBT.. den är sköön som fan i parken.. ganska styv skida me bra Sw egenskaper.. glider fint på rails gör den också.. de är väl mitt tipps av dom 2!

köp nu

K2 lr Dynastar?
Ja, PE skidan är ju något mjukare och något bredare än vad NBT´n är och gillar man breda så är ju PE ett alternativ! Jag skulle ta PE utan att tveka!

K2 lr Dynastar?
Oj står valet mellan dem två skidorna då är valet inte svårt med tanke på att NBT är en "lågprisskida" och byggd därefter medans K2 PE är en av de bästa "allround" skidorna på marknaden idag..
Men ska vi jämföra åkegenskaperna på dem så är min erfarenhet att NBT är marginellt bättre på rails men PE är bättre på alla andra ställen på berget..

Måste bara varna för att du måste titta på bindningarna eftersom återförsäljare har en tendens att sätta på marker 11 bindningar på PE och det suger.. på NBT är det inget problem då de säljs med look bindningar.
Look= bra
Marker 11=dåligt

Senast ändrad:
K2 lr Dynastar?
Tyrolia LD 12 som kommer sitta på årets head mojo 80 duger dom elr för feting hopp och Sw landnigar? ni kan tipsa på nån bättre bidning om dom inte duger!

sorry ja låna tråden lite:P

Tillbaka
Topp