K2 Rent Hjälm

• Trådstartare Trådstartare RasmusBask
  • Start datum Start datum
K2 Rent Hjälm
Jag tycker hjälmen är sjukt snygg och om du vill ha ett par ganska billiga goggles till är väl dr.zipe ett bra val som finns i många färger och säljs på stadium/intersport.

har där imot hört att hjälmen inte ska vara så funktionell men bättre än inget.

K2 Rent Hjälm
phett snygg är den, men värkar inte vara speciellt bra som hjälm, mest snygg, inte skydd.
men den är ju billig!

förövrigt så heter den rant och inte rent

K2 Rent Hjälm
Lee-nus sa:
skitful, skitkass hjälm. finns inte ett par goggles som passar till heller. allt är fult och kasst till. synd.

gah...

ELLER - så bildar man sig en egen uppfattning. säkert en helt ok hjälm för övrigt.
Äntligen ett vettigt inlägg.. kan inte freeride börja koncentrera sig på att ta bort dessa trådar istället för att stänga av gamla hederliga oldboys? Borde sättas upp en ny regel då dessa trådar börjar spåra ur, det är sånt här man stör sig på på detta forum. Kan ju tillägga att en tillförsel av en högre ålders gräns som man sedan följer troligtvis skulle ta bort sån här skit

K2 Rent Hjälm
watch out kids, sakarias är på h8r humör ;) haha men jag har inte heller hört så mycket bra om hjälmen, använder inte den själv, men ett par polare har den

K2 Rent Hjälm
Den er schnÖGg och sitter asbra då man har mössa under. Mina SPY Targa tycker jag passar bra till denna hjälm fast mina SPY Soldier passar dåligt.

Tillbaka
Topp