Tjo.
Jag vet att många frågat om den skidan.
men jag tänkte att ni som har testat den skulle kanske kunna ge en liten hum om hur den går. I pisten, utanför och i parken.
Om inte annat, om det finns nån sida som har testat dom så man kan läsa lite..!
//H