k2 www

awskr

Ny medlem
k2 www
tjena, vill börja med att säga att jag såg att det redan fanns en tråd som denna men den var inte till mycket hjälp. Vad jag vill veta är om denna bräda funkar i lössnö överhuvudtaget?? Någon som har den? Allmän info om den är också välkommen.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp