Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tjena, vill börja med att säga att jag såg att det redan fanns en tråd som denna men den var inte till mycket hjälp. Vad jag vill veta är om denna bräda funkar i lössnö överhuvudtaget?? Någon som har den? Allmän info om den är också välkommen.