Kahalani Citycruiser vs Surf?

muuu123

Medlem
Tjo tänkte köpa mig en ny longboard och fastnade för dessa två brädor. Men vilken tycker ni jag ska välja? tänkte köpa den komplett från kahalani.se. Hur skiljer sig brädorna från varandra, vilka olika egenskaper har de? Är ute efter något man kan cruisa till stranden med men samtidigt ha lite kul i backar med, vill gärna att den är hyfsat svängvänlig. Så vad tycker ni? Har någon testat båda?

Mvh

Åk som sagt till butiken och testa, grabbarna är väldigt snälla o rara. Min åsikt om brädorna är att dom är ganska lika, dock är surfen helt symmetrisk om jag inte minns fel, gillar symmetri så skulle gå på den. Tror du kan behöva risers om du vill ha pheta hjul på surfen inte helt säker. Men åk och testa själv som sagt!

jo, åk till butiken och testa, var själv där nyss med en polare , och de fixade fram allt på nolltid. Sjyssta snubbar som man kan lita på ;)

Jo det vore så klart det bästa men grejen är att jag bor på västkusten...Såg nu på sidan att de har ungefär samma egenskaper så jag kör nog på surfen eftersom även jag gilla symmetri:)

Min kompis har en city cruiser fast lite egen cuttad. OM du vill ha den 85 centimeter säger du bara till dom så fixar dom det.
Den är förövrigt sjukt skön!

Tillbaka
Topp