kallt med hoods ?

• Trådstartare Trådstartare zimpaa
  • Start datum Start datum
Z

zimpaa

Guest
kallt med hoods ?
tjoflöjt !
jag är inte precis någon stor jibbare och är inte särsklit bra på de heller , men det är en sak jag inte riktigt förstår , när man t.ex är i trysil och hänger lite i parken så ser man väldigt många som åker runt i stora hoods .
har kollat runt lite och förstått att det oftast är level 1 , edoggo eller jibberish , om jag skulle köpa en skulle det nog vara en fasc från ww.fasc.at , tycker dom är sjukt snygga , men nu till saken , vad har alla jibbare under tröjan typ en jacka ? måste det intre bli extremt kallt att åka utan jacka ?

kallt med hoods ?
Blåser det kan det bli kallt, Jag kör med underställströja, ryggskydd(blir rätt varmt), 2nd layer tröja (lite tjockare än u-ställströjan) sen en t-shirt och min hood eller jacka beroende på vind:D

//MKG

kallt med hoods ?
Jag kör bara med tröja, ryggskydd, tall tee (inte mot värme...) + "hood". Egentligen jacka men är som en tröja... :)
Om det (mot förmodan) blir kallt så tar jag bara på underställströja under alltihopa...

kallt med hoods ?
OM (observera om) jag kör med tröja när det blåser, så har jag en tunnvind jacka under. Sen underställ, layer 2 och någon tshirt helt beroende på temperatur. Om det är som det var i början på förra veckan så räcker det med tshirt och tröjan.
Men det ska fan va bra väder om jag kör i tröja..

kallt med hoods ?
jag har typ använt hood hela säsongen så jävla skönt hadde det när det typ var 20 minus och blåste i kläppen utan att frysa det är bara att typ sätta på sig under ställ under brukar typ ha så att om det är 0 till 7 minus har jag bara underställ ryggskydd och hood om det är 7 till 14 minus har jag två underställ under om det är kallare så har jag även en fleece under.

kallt med hoods ?
Edoggo "psychedelic Zebra" är snuskigt bra i kyla.
T-shirt + Edoggon i -20 var en fröjd.

Dock kan man ju dra på sig en underställströja om det blåser lite.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp