C
coork9
Guest
Kalsonger!
Vad har du på dig för kalsonger för tillfället? Själv har jag ett par ljusblåa stringisar!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahaha, h8ercoork9 sa:Av: Kinkan Online | Idag 22:21 Citera
hahahahahahahahaha LÅS
gå och lås dig själv... jag är allvarlig!
Björn Borg kalsonger, svarta med röda detaljer på i storlek Medium.tittti540 sa:snälla kan inte alla svara i den här så jag kan fantisera lite ikvällplzzz
orre?tittti540 sa:killar e bäst utan kalsonger!
precis är det inte så det brukar låta? tycker det känns lite B om man inte kör stilen fullt ut utan fuskar med kallingarna.. riktigt lågt.Stepup sa:what det ska ju vara baggy? själv har jag ett par 5xl tall boxers.
Nej, beskriv gärna mer ingående. En bild hade inte heller varit fel.caller1 sa:olikfärgade randiga björn borg....
fattar ni ungefär eller? :S![]()
Haha Thats how we do!alllwiz sa:let it sviiing!?
HAHAcoork9 sa:Vad har du på dig för kalsonger för tillfället? Själv har jag ett par ljusblåa stringisar!
håller med!coork9 sa:Av: Simonvs Online | Idag 16:59 Citera
Jag kör som coork9 ett par blåa stringisar!här är en bild på mej och dom från i sommras!
![]()
http://farm1.static.flickr.com/153/4159 … cc.jpg?v=0
bra simonvs! så skare se ut!!! mer sånt här till folket!!!!
jaså du håller med mig owester<3OWester sa:jaa jag älskar stringtittti540 sa:asså guuud va underbar!!
string i svart läder, helst lite päls på dom medBajskorven sa:Det ska vara string annars är det äckligt
mammutskin.. åååhhMathiasWiklund sa:string i svart läder, helst lite päls på dom medBajskorven sa:Det ska vara string annars är det äckligt![]()