jag gör det i brallan. så kan man åka samtidigt. varför ödsla tid på att köra ut i skogen och stanna?Nosskire sa:Det går jätte bra!
Teståkte min mamma feateher nyligen och det gick kalas
Feelgood = Custom i grova drag... Eller är det fel (pinn?)
Men varför inte köpa en custom på en gång?
Limen; Nej. Man går inte ut Åker ut i skogen och pissar, sen åker man vidare. Tar ju tid att ta av sig brädan
Men bläää! Det stinker ju!Rastafarian sa:håller me v-larsson då blir det lite sådär varmt å mysigt oxå.. ^^