kan en kille köra på feelgood?

limen

Ny medlem
kan en kille köra på feelgood?
jag väger 60 kilo och har åkt i tre veckor på en keff warpbräda och ska köpa ny burton feelgood eller love för att dom verkar sköna så jag undrar om jag kan köra på feelgooden
 
kan en kille köra på feelgood?
Klart du KAN liksom...Min polare körde på en när vi va små ^^ Vet inget om tjejbrädor så jag kan inte hjälpa mig, men klart de går, men varför inte bara köpa love då?
 
Senast ändrad:
kan en kille köra på feelgood?
Nej det går absolut inte!!
När du stannar i skogen och ska kissa så känner brädan att det är kill kiss och kastar dig ur bindningarna.
 
kan en kille köra på feelgood?
Tror inte att det går så bra om du inte har små fötter, tjejbrädor = smalare i midjan. Har du mindre fötter än normalt går det säkert jättebra. Varför köper du inte likvärdig killmodell btw?
 
kan en kille köra på feelgood?
man går väl ur bindningarna när man ska pissa....?

finns det en killbräda med lika skönt namn och grafik?
mina fötter är enorma=P
 
kan en kille köra på feelgood?
Det går jätte bra!
Teståkte min mamma feateher nyligen och det gick kalas :)
Feelgood = Custom i grova drag... Eller är det fel (pinn?)

Men varför inte köpa en custom på en gång?

Limen; Nej. Man går inte ut Åker ut i skogen och pissar, sen åker man vidare. Tar ju tid att ta av sig brädan
 
kan en kille köra på feelgood?
Nosskire sa:
Det går jätte bra!
Teståkte min mamma feateher nyligen och det gick kalas :)
Feelgood = Custom i grova drag... Eller är det fel (pinn?)

Men varför inte köpa en custom på en gång?

Limen; Nej. Man går inte ut Åker ut i skogen och pissar, sen åker man vidare. Tar ju tid att ta av sig brädan
jag gör det i brallan. så kan man åka samtidigt. varför ödsla tid på att köra ut i skogen och stanna?
 
kan en kille köra på feelgood?
hmm feelgood eller love? svårt val.....

man ska ju pissa när man gör en 720 så de blir som en dubbelpissspinn=P
 
kan en kille köra på feelgood?
Skillnad mellan tjej och killbräda är i konstruktionen. Killar och tjejer åker på olika sätt och olika anatomi därav skillnaden. Dock kan en "tjejmodell" vara ett bättre alternativ än en killbräda. Testa brädorna utan att se dem som kill och tjej brädor och välj den som käns bäst. Det är du som skall åka på den och inte dina polare!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp